“לאחר שהסתבר לי שמוקמתי ברשימה במקום שבו אינני יכול להשפיע ולקדם עתיד העיר, החלטתי בלב כבד להסיר מועמדותי”

אמיר עשבי פורש מהרשימה “הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל”, מספר עשבי “בימים האחרונים בעקבות הודעתי על פרישתי מהרשימה בראשות יוסי סדבון, אני מקבל מאות רבות של טלפונים מרגשים, מחברים ותושבים מודאגים שכפר סבא יקרה ללבם וראו בי שותף ראוי ומוביל שבכוחו לחולל שינוי, להשפיע ולהצמיח את העיר כפר סבא, עיר שכולנו כל כך אוהבים וחפצים ביקרה. אני חש צורך להבהיר החלטתי.
בינואר השנה, הצטרפתי לרשימה עצמאית בראשה עומד יוסי סדבון. במשך חודשים רבים ליוויתי אותו תוך שאני משהה חלק מהפעילות הציבורית שהתנדבתי בה, הנהגת ההורים העירונית, הנהגת ההורים של בית ספר גורדון, עמותת אוורסט לקידום נוער, חלוקת מזון ועוד ומתמסר כל כולי לטובת קידום הרשימה בראשותו של סדבון. כעת לאחר שהסתבר לי שמוקמתי ברשימה במקום שבו אינני יכול להשפיע ולקדם את עתיד כפר סבא כפי שחשבתי שראוי היה, החלטתי בלב כבד ובתחושת החמצה גדולה להסיר את מועמדותי מהרשימה למועצת העיר. מיותר לציין כמה קשה ומייסרת הייתה החלטה זו.
כעת ראוי לומר תודה לכל אחד ואחד מכם על התמיכה הבלתי מסויגת והאמון הרב שזכיתי לו. תודה מעומק הלב לאשתי, ילדיי ובני משפחתי ולכל אלו מכם שליוו אותי באמונה גדולה בצדקת הדרך, תמכו בי וממשיכים ללא לאות להתקשר אלי, לכתוב ולהביע אכזבה ומורת רוח.
יחד עם זאת ראוי שאומר, אין בכוונתי להפסיק את עשייתי הציבורית, רבת השנים לטובת כפר סבא ולרווחת תושביה אותם אני מוקיר ואוהב. אמשיך בדרכי לעזור ולתרום מיכולותיי וניסיוני הציבורי לטובת התושבים והעיר היקרה לי שמעולם לא עזבתי . חבריי היקרים, אמשיך לראות בכם שותפים לאותה השליחות. יחד נמשיך להשפיע על עתידה של עירנו. ואפילו כעת ביתר שאת”.

סדבון הגיב לדברים “תודה אמיר על תרומתך לסיעה, מקום 6 ברשימה הינו מקום טוב במיוחד שהוא ומספר 3 מבין הגברים הרשימה שכוללת 3 גברים ( כולל שמי ) ההחלטה הייתה שלך. אני מכבד את החלטתך וזוכר הבטחתך כי תמשיך לתמוך בי ובסיעתי. מקווה שנמשיך בדרך משותפת עוד זמן רב. תודה לך ולמשפחתך המקסימה בהצלחה רבה לך בכל אשר תפנה”.

 

 

תגובות