“יושר אבסולוטי ושקיפות מלאה הן שמי השני מאז ולעולם ושום ניסיון לערער אותם ע”י יריבים פוליטיים – לא ישנה את העובדות”

המועמד לראשות העיר בכפר סבא עו”ד יוסי סדבון בתגובה ראשונה לפרסום אמש בערוץ 10, לפיו מספר תורמים חשודים או הורשעו בפלילים “פייק ניוז. אני פרסמתי את שמות התורמים, גם אלו שהוזכרו בכתבה. לא נעשה כל תחקיר עיתונאי. אין פה חדשות. כל התרומות שקיבלתי נעשו על פי החוק ודווחו כנדרש מיידית למבקר המדינה. אני בין המועמדים היחידים שמקפיד לפרסם את שמות התורמים, אין לי מה להסתיר. מציע לבדוק מי מהמועדים לא מפרסם כלל את תרומותיו ואת מקורותיו הכספיים. התורמים אינם תושבי העיר, הם נטולי אינטרסים בעיר, לעולם לא יקבלו דבר בתמורה לתרומה. תרומתם מותרת ועומדת במדויק בהוראות החוק. והם אף אינם מנועים מלכהן כשרים וחברי כנסת. יואב חביב אינו משמש בכל תפקיד במטה הבחירות. יושר אבסולוטי ושקיפות מלאה הן שמי השני מאז ולעולם, ושום ניסיון לערער אותם ע”י יריבים פוליטיים – לא ישנה את העובדות! נעשה כאן ניסיון לחיסול פוליטי, שלא יצלח”.

המועמד לראשות, עילאי הרסגור הנדין, היה היחיד מבין המתמודדים שהגיב לדברים “הדברים שנחשפו בערוץ 10 על תורמיו של סדבון מראים כמה חזק כוחם של העבריינים בבחירות בכפר סבא. עזבתי את תפקיד סגן ראש העירייה כי לא הסכמתי לתת את ידי לתופעות מהסוג הזה. עיריית כפר סבא בראשותי תהיה עירייה של התושבים ולא של טיפוסים מפוקפקים מרחבי הארץ שבוחשים בבחירות שלנו. אני קורא לסדבון להחזיר באופן מיידי את התרומות שקיבל מהעבריינים ולנתק מגע מהמורשעים בפלילים שבסביבתו הקרובה. אני קורא לתושבי כפר סבא לשאול את המועמדים לראשות העירייה מאיפה הגיע הכסף שמשמש אותם למימון הקמפיין”.

חברת סיעתו של עילאי הרסגור הנדין, הגדילה לעשות ופרסמה פוסט חריף נוסף “עברייני מין לא צריכים להיות מעורבים בשום הנהגה – בטח לא בהנהגה של העיר שלי. מה שקפץ לי בעין כשראיתי את התחקיר של ערוץ עשר על סדבון זה דווקא אחד המשפטים הראשונים שאמר התחקירן, כמעט כבדרך אגב – לסדבון אין שום בעיה להיות מזוהה עם עבריין מין מורשע. אם אלה האנשים שמקיפים אותו אין שום סיכוי שהוא יקח את הנושא הזה ברצינות בתור ראש עיר. אם אלו האנשים שהוא מתייעץ איתם לפני הבחירות, מי יהיה אצלו בכוורת אחרי?”.

 

 

יוסי סדבון

 

תגובות