דשא סינתטי הותקן במגרש הכדורגל ברחוב ירמיהו בעלות של כ- 230 אלף ש”ח

עיריית כפר סבא, בהובלת רשות הספורט העירונית ובאמצעות החברה הכלכלית, ממשיכה בביצוע עבודות לשדרוג מתקני הספורט העירוניים. לאחרונה סיימה את התקנתו של דשא סינטטי במגרש הכדורגל ברחוב ירימיהו שבשכונת קפלן וזאת בעלות של כ- 230 אלף ₪. עבודות שדרוג מתקני הספורט מתבצעות במסגרת תכנית עבודה רב שנתית, וזאת במטרה להתאים את מתקני הספורט המשמשים את קבוצות הכדורגל העירוניות בכדי לאפשר הכשרה איכותית ובעיקר על מנת להעניק תנאים הולמים לקבוצות הנוער העירוניות ולאפשר תנאי אימון איכותיים לדור העתיד.

 

מגרש ספורט

 

 

במסגרת העבודות במגרש ירמיהו, כאמור, הותקן במקום דשא סינטטי חדש וחודשו השערים. מדובר בדשא חדשני מסוג Fifa Pro, דשא עמיד שעומד בתקן האירופי. כמו כן, בוצעו עבודות להסדרת המשטח וניקוז המים במקום. יש לציין כי העבודות המדוברות התקיימו מתוך הצורך שעלה לאחר שחיקת המשטח הקודם ולהביא לאימוני ספורט איכותיים ומקצועיים במקום.

נזכיר כי רק לאחרונה השיקה העירייה שני מגרשי כדורגל נוספים, בהם בוצעו עבודות שדרוג והחלפת הדשא לסינטטי: המגרש בשכונת עלייה שמשמש את הפועל כפר סבא והמגרש בשכונת קפלן שמשמש את קבוצות בית”ר כפר סבא. במסגרת זו, בוצע קילוף הדשא הטבעי, עבודות עפר ותשתית, התקנת מערכות ניקוז והשקיה, מצע חצץ ודשא סינטטי בתקן FIFA ועוד.

 

 

תגובות