כיצד תבחרו ציוד משרדי לעסקים?

כל משרד וכל עסק צריכים ציוד וזוהי עובדה. השאלה היא, איזה ציוד משרדי קיים בשוק, איזה ציוד המשרד שלכם צריך וכיצד לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם. בכך בדיוק נעסוק במאמרנו זה!

לא כל עסק צריך משרד

יש עסקים, בעיקר קטנים ואלו שבתחילת דרכם, שאינם מתקיימים במשרד. למעשה, יש עסקים, שגם אם הם כבר מצליחים ומפותחים, אינם זקוקים למשרד. לדוגמה, עסק של אינסטלטור, של חשמלאי וכדומה, אלו עסקים של אנשי מקצוע, המתניידים מלקוח אחד לאחר ואינם נזקקים למשרד קבוע לשם ביצוע העבודה או לשם קיום פגישות עם לקוחות, ספקים וכדומה.

ומה זה אומר לגבי ציוד משרדי?

גם אם עסק מסוים אינו זקוק למשרד, זה לא אומר שהוא לא צריך ציוד משרדי לעסקים. אם נמשיך עם דוגמת האינסטלטור של קודם, הרי שהוא זקוק לציוד משרדי ממותג כדוגמת קבלות, כרטיסי ביקור ולעתים עטים ממותגים, מגנטים וכו’. זאת, כדי להישאר בתודעה של הלקוח גם לאחר סיום מתן השירות או מכירת המוצר ולהגדיל את סיכויי הגדלת קהל הלקוחות באמצעות המלצות מפה לאוזן.

ציוד שולחני

אחד הסוגים הנמכרים ביותר של ציוד משרדי הוא הציוד השולחני. הכוונה היא לכל מה שמשמש באופן יום יומי ובעיקר לכלי כתיבה. לדוגמה, טושים עמידים או מחיקים, עטים מסוגים שונים, דפי כתיבה או הדפסה, פתקיות רגילות או פתקיות ממו (אלו עם הקצה הדביק), שדכנים, מחשבונים, פנקסי קבלות ועוד.

ציוד אקסטרה

מלבד הציוד המשרדי הרגיל והמוכר לכולנו, יש גם ציוד היקפי, שעסקים רבים פשוט לא יכולים בלעדיו. למשל, אם יש עובדים רבים בחלל משותף, מן הראוי לאפשר לכל עובד ליצור לעצמו את אווירת העבודה המתאימה לו בעזרת אזניות אישיות. כמו כן, בשביל ליצור עבודה יעילה יותר, ובעיקר בשביל מי שעובד עם מסמכים רבים ועם מחשבים שונים, דיסק און קי הוא מוצר חובה.

למשרדים גדולים

עד עכשיו עסקנו במה שחשוב בעירק למשרדים ועסקים קטנים. אבל חשוב גם לדבר על מה שמשרדים ועסקים גדולים לא יכולים בלעדיו. לדוגמה, משרד גדול ללא מדפסת וללא דפים להדפסה, הוא משרד שלוקה בחסר וכך גם לגבי משרד גדול, שמארח לקוחות וספקים באופן קבוע ואין בו מכונת קפה איכותית.

בחירת הציוד

בחירה נכונה של ציוד משרדי לעסקים צריכה להיעשות בהתאם לצרכים של העסק ומתוך הבנה, שצרכים אלו יכולים להשתנות בכל תקופה. לכן, רצוי מאוד לבחון את הצרכים הקיימים לפני הזמנת הציוד המשרדי מצד אחד, ולנסות ולראות שלושה צעדים קדימה מן הצד השני. זאת, כדי לחסוך לעצמכם זמן, ופעמים רבות גם כסף, ברכישה מרוכזת של כל מה שאתם צריכים. דבר חשוב לא פחות הוא בחירת ספק הציוד שלכם, שעליו להיות אמין ולספק לכם ציוד איכותי ובמחירים שווים לכל כיס.

 

 

תגובות