בעלי עסק? מעוניינים בקידום אתרים לעסק שלכם? – 5 טיפים לבחירת חברה לקידום אתרים

הדרך האופטימלית ביותר לחשוף את האתר שלכם לקהל היעד שלו היא באמצעות קידום אורגני בגוגל. יש לזכור כי עבודה זו של מקדמי האתרים דורשת סבלנות והתמדה. קידום זה אמנם איטי יותר מאשר קידום ממומן, אך הוא בטוח וזול יותר לטווח הארוך. חברה העוסקת שנים בקידום אתרים, תבצע את חקר מילות המפתח, אופטימיזציה, החלפת קישורים, תכנים איכותיים ועוד הליכים נכונים שיגרמו לאתר שלכם לעלות בסולם הדפים הראשונים בגוגל. מדובר על קידום אתרים שמשתלם מאוד לטווח הארוך.

בעלי עסקים, גדולים וקטנים, יודעים שהיום העידן הדיגיטלי, הינה הדרך היחידה לבלוט ולהשיג יותר לקוחות. לב ליבו של העסק מושתת על לקוחות ולכן, אסור "להירדם בשמירה" או לשבת על זרי דפנה כי אם באמצעות פרסום נכון, לדאוג לכמה שיותר לקוחות שיתאספו לרשימת הלקוחות הקיימת שלכם. בזמנו, הפרסום היה הרבה יותר יקר, במיוחד באמצעות הרדיו, הטלוויזיה, שלטי חוצות, מוצרי פרסום ועוד. האינטרנט גרם למהפכה גדולה שאף הוזילה את עלויות הפרסום והיום באמצעות חברה לקידום אתרים שהיא וותיקה ומוכחת כיעילה, תוכלו גם אתם להגיע לעמודים הראשונים בענקית מנועי החיפוש גוגל. עבור הגולשים ועבור גוגל, אם אתם הגעתם למקומות הראשונים סימן שאתם שווים.

אל תנסו לקדם את האתר שלכם בכוחות עצמכם

אולי אתם יודעים כמה דברים או שאתם מעוניינים לבנות בעצמכם אתר בתבנית מוכנה, לכתוב כמה מאמרים, לתת כמה קישורים ואתם בטוחים, כי האתר שלכם יקודם. זוהי טעות קריטית שבעלי עסקים מבצעים, היות ונושא קידום האתרים, הינו מורכב. ראשית אינכם יודעים אילו קישורים ומה הכמות שדרושה לקישורים אלה, מה שיכול לגרום לנזק במקום לתועלת. גם חוויית הגלישה חשובה, זמן טעינת האתר ועוד נושאים הקשורים לקידום נכון של האתר שלכם. אם אתם מעוניינים להצליח, פנו אך ורק לחברת קידום אתרים שזהו תחומה כבר שנים והוכיחה את יעילותה בקרב בעלי עסקים רבים, אשר מספרים כי הם מקבלים המון פניות בזכות החברה שהם בחרו בה לביצוע קידום האתר שלהם.

ראשית, כל אחד בעיסוקו, היות ובעל עסק, צריך להתעסק בבית העסק שלו ולעשות את מה שהוא הכי בקיא בו, מומלץ לתת את עבודת קידום האתרים לחברה שזה תחומה. עבודת קידום אתרים, הינה עבודה סיזיפית וחברות העוסקות בכך, עובדות ימים כלילות ושולחות דוחות חודשיים לבעלי האתר, כך שיוכלו להבין כיצד הם מתקדמים בכל חודש. גם אם הגעתם למקום הראשון בגוגל, יש להמשיך בקידום על מנת "לשמור על הגחלת". בגלל המתחרים הרבים ברשת, כורח המציאות מחייב אותנו להיות ולהילחם תמיד על המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

תדאגו למצוא את המומחים

נכון שתבצעו סקר שוק בין כמה חברות לקידום אתרים עד שתמצאו חברה לקידום אתרים העונה על צרככם ודרישותיכם. אחת מ-5 הטעויות הנפוצות של בעלי העסקים הינו למצוא את המחיר הזול ביותר שתגבה ממנו חברת קידום האתרים. חשיבה זו הינה מוטעית מן השורש, כיוון שקודם כל יש להסתכל מה מקבלים ורק לאחר מכן מה המחיר ולא הפוך כמו שלקוחות רבים נוהגים לעשות. פרסום וחשיפה לגולשים, הינם השקעה בטוחה שתניב עבורכם הרבה פניות, מה שיעלה את הרווחים בבית העסק. על פי ניסיון של בעלי אתרים רבים, הוכח כי "זול הוא ביוקר" בסופו של דבר אתם לבטח מעוניינים, כי הגולשים באתרכם ייהנו מהביקור בו, ויהיו מעוניינים להישאר כמה שיותר באתר, היות והם יגלו בו עניין. זו הסיבה שהשקעה זו, תשתלם לכם מכל הבחינות. ערך מוסף לגולש, באמצעות כתיבה שיווקית ואינפורמטיבית והכוונה היא אל מאמרים שיעניינו את הגולשים, כאשר הם חפצים למצוא מידע על מוצר או שירות שהנכם מציעים חשוב ביותר. לחברות קידום אתרים מקצועיות, קיים צוות כותבים מנוסה כבר שנים, אשר יכתוב את התוכן הנחוץ לאתר. מאמרים אלה מקדמים את האתר, היות ואם הם אכן מעניינים, זמן השהייה של הגולש באתרכם יעלה ומכאן גם הקידום עצמו.

בניית קמפיין שיתאים עבורכם באמצעות חברה המתמחה בקידום אתרים

בעלי חברות שמקדמות אתרים, יבנו עבורכם קמפיין מוצלח, לאחר שהם חקרו לגבי המתחרים, ידעו לפלח את השוק על מנת שיגיעו אליכם הגולשים שמתאימים למוצר או לשירות שלכם. זה יכול להיות אזור מסוים, גילאים, תחומי עניין ועוד. זו חלק מהמומחיות הגדולה של חברות אלה. אם אתם מאזור השרון, תוכלו למצוא חברות שמקדמות אתרים  באמצעות חיפוש מקומי.

המאמר נכתב על ידי רועי בן ארי מייסד ומנכ"ל של חברת Digitwow

 

 

 

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל

תגובות