שר הכלכלה, אלי כהן: “הגעתי לכאן לחזק ולתמוך ברפי סער לראשות העיר. אני קורא לכם להצביע לו. הוא האיש שיוביל את כפר סבא לשגשוג”

כהן וסער סיירו לאורך רחוב ויצמן והשוק של העיר, נפגשו עם סוחרים ובעלי נכסים ושמעו מהם על האתגרים איתם הם מתמודדים מידי יום. מריבית מהסוחרים הציפו את הקשיים הנובעים ממצב התשתיות הרעועות במרכז העיר ומתחרות קשה עם הקניונים הרבים שהוקמו בשנים האחרונות לצד ההזנחה בסוחרים.

הסוחרים העלו בפני השר את הקושי לזמן לקוחות פוטנציאלים במצב בו מרכז העיר כה מוזנח, מצוקת החנייה רק נהפכת למורכבת יותר והתחבורה הציבורית לא עומדת בדרישות הבסיסיות.

 

 

 

שר הכלכלה הציג בפני הסוחרים את התכנית שמובלות ברשויות רבות בארץ לשיקום ושדרוג אזורי מסחר. הוא ציין כי המשרד ישמח לשתף פעולה עם רפי סער, לאחר שיבחר לראשות העיר והדגיש כי רפי מכיר היטב את היוזמות שמוביל המשרד. הוא ציין את ניסינו המוניציפלי הרב של סער, ואת הפרויקטים שהוביל בתקופת כהונתו כסמנכ”ל וכמנכ”ל עיריית כפר סבא, לצידו של ראש העיר לשעבר, יצחק ולד.

 

שר הכלכלה, אלי כהן: “הגעתי לכן לביקור על מנת לתמוך ולחזק את מועמדות של רפי סער לראשות העיר. ללא ספק מדובר באדם עם ניסיון, יושרה ורצינות שגם היה מנכ”ל עירייה ולכן בהחלט מכיר את התפקיד. רפי מתמודד מתוך שליחות ציבורית. אני קורא לכם ללכת ולהצביע לרפי סער, הוא האיש המתאים להוביל את העיר לשגשוג”.

 

רפי סער: “אני רוצה להודות לשר על הביקור החשוב הזה. השר עושה עבודה נפלאה בדאגה לכל האוכלוסיות ובעיקר פועל לטובת המסחר בישראל. אני סמוך ובטוח כי יחד נסייע לסוחרים ונעלה את איכות חייהם”.

 

אלי כהן הוסיף לסיום: “אין ספק שרפי מעורך מאוד במשרדי הממשלה השונים, ושהערכה הזאת תבוא לידי ביטוי בשיתופי פעולה של עם משרדי הממשלה לקידום פרויקטים עירוניים משמעותיים לעיר”.

תגובות