ח”כ איציק שמולי, ממפלגת העבודה מחזק את המועמד לראשות רפי סער “אני יודע שרפי יהיה ראש עיר מצוין לכפר סבא”

ביום שישי הגיע ח”כ איציק שמולי לביקור בעיר יחד עם רפי סער, המועמד לראשות עיריית כפר סבא ועמירם מילר, העומד בראש רשמית העבודה למועצת העיר. שמולי ידוע כפעיל חברי בעיקר בתחום הגיל השלישי ועל כן, במסגרת סיור זה דנו הוא ורפי על התכניות הרבות שהציג סער לתושבים בתחום האזרחים הוותיקים.

רק בכהונה זו, יזם שמולי חקיקה ענפה והוביל מאבקים חברתיים רבים בכנסת, ובהם מאבק כנגד עוולת הביטוח הסיעודי, מאבק להעלאת קצבאות הקשישים ומתן מענקי חימום וטיפולי שיניים לאוכלוסייה המבוגרת.

שמולי: “העיר כפר סבא נמצאת בצומת דרכים וכדי להוביל אותה קדימה למחוזות חדשים צריך אנשים טובים עם תכניות ברורות. יחד נוכל לעשות זאת במיוחד בקרב האזרחים הוותיקים. ברמה הלאומית אני עושה כל מה שאני יכול, אך שיש ראשי עיר וחברי מועצה שמחליטים להפוך את העיר באמת לבית עבור האזרחים הוותיקים הכל נראה אחרת”. עמרים מילר הוסיף: “אנחנו תומכים ברפי סער לראשות העיר, יחד נוביל את השינוי המיוחל”.

רפי סער: “אני חושב שהביקור הזה מאוד חשוב ומהווה אמירה של ממש עבור התושבים הוותיקים שלנו. החיבור הזה משמעותי. יחד עם עמירם, שאולי דור, מנכ”ל עד 120, חבר רשימת, יולי גת, מנכ”לית “בית בכפר” לשעבר, ויחד עם ח”כ איציק שמואלי אני סמוך ובטוח שסוף סוף התושבים שלנו יקבלו מענה. כפר סבא היא עיר שיש בה אוכלוסייה גדולה של תושבים מעל גיל 60. אנחנו מתכוונים לתת דגש גדול על איכות החיים של אוכלוסייה זו מתרבות ועד רווחה, הנגשת שירותים ומבנים, ספורט, קהילה, תחבורה ועוד”.

תגובות