תוכנות ניהול חשבונות כבשו את השוק

לאחרונה פורסם כי רק 34% מן הניגשים למבחני ההסמכה בחשבונאות אכן עברו אותם (גלובס 11.10.18). בין שמדובר בכמה מהמבחנים הקשים ביותר בשוק התעסוקה הישראלי, ובין שמדובר בסיבות אחרות – הביקוש למומחי חשבונאות בישראל 2018 נמצא בירידה. באתר רייטינג של משרד העבודה מוצגים המקצועות המבוקשים ביותר נכון להיום, כאשר תחום החשבונאות, השכר והסטטיסטיקה מקבל ציון ביקוש של 2 מתוך 10 (דה מרקר, 17.6.18).

לנוכח השינויים הללו בביקוש וההיצע של אנשי חשבונאות, ובמיוחד לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות הרבות – השוק הישראלי מציע כיום כמה וכמה סוגים של תוכנות לניהול חשבונות. תוכנות אלו חוסכות לעסק או לעצמאי את העיסוק המתמיד בהנהלת חשבונות בלתי נגמרת, ומאפשרות להפיק חשבוניות, עריכה של תלושי שכר, הפקת דוחות רווח והפסד, דוח מע”מ ועוד.

שליטה בכל מקום ובכול זמן

ניהול עסק זה “תיק” לא קטן: התפעול השוטף, ניהול העובדים, מתן השירות ללקוחות ומה לא – גוזלים המון משאבים ובעיקר הרבה מאוד זמן ואנרגיה. השימוש בתוכנות לניהול חשבונות, מאפשר לבעלי עסקים לנהל את ענייניהם הכספיים בצורה קלה, יעילה ומהירה במיוחד. כל עסק אמור להיות תחת שליטה, ובעלי העסקים חייבים להיכנס אל תוך עובי הקורה – בכל היבט של פעילותם העסקית.

התוכנות לניהול חשבונות, הן אופציה נהדרת לביצוע מעקב מסודר ומבוקר אחר כלל נתוני העסק. כמו כן, ניתן להשתמש בתוכנות אלה בכול מקום ובכול זמן, ועל הדרך, ליהנות גם מממשק ידידותי ונוח שלעיתים מעוצב בצורה ייחודית ומרהיבה.

תהליך הפקת החשבוניות עבור לקוחות שקיבלו שירות, אמור להיות פשוט, יעיל ובעיקר מהיר. התוכנות לניהול חשבונות, מאפשרות להפיק חשבוניות בצורה מקוונת ונוחה במיוחד, ואז לשלוח אותן באופן מידי ללקוחות באמצעות מייל ואפילו דרך ה-וואטסאפ.

תוכנות ניהול חשבונות כשירות לעסק שלכם

תוכנות לניהול חשבונות, הן ללא ספק פתרון אידיאלי ומשדרג לטיפול בעניינים הכספיים של בית העסק. ברוב המקרים, תוכנות הניהול בנויות כפלטפורמות נוחות וידידותיות, מה שמאפשר לבעלי עסקים לנהל את חשבונותיהם בנוחות ובקלות.

פנינו למומחי ניהול החשבונות לעסקים של UCAN2 – ואלו הן נקודות החוזקה שהם העלו בפנינו, בנוגע לעבודה מול חברות לניהול חשבונות:

  • מתן ייעוץ והכוונה בנושאי כספים לבעל העסק.
  • סיוע בהפקת חשבוניות וברישום הוצאות והכנסות בצורה מסודרת.
  • שירות הכנת דוחות כספיים לצורך הגשה לרשויות המס.

למרות זאת, על אף שמדובר במערכות המוכוונות לספק תפעול יעיל, חסכוני ופשוט, לא לעולם חוסן. מסתבר כי גם בעלי עסקים הם קודם כל בני אדם. הם עלולים לעשות טעות גם כאשר מדובר במערכת נוחה שאמורה להקל על חייהם. מתוך הבנה מעמיקה של הדברים הללו, קמו חברות המציעות ניהול חשבונות “און-ליין” לעסקים באמצעות תוכנות לניהול חשבונות.

 

 

תגובות

תגובות