פעיל במטה סדבון הגיש תלונה במשטרה בגין ונדליזם שנגרם לרכבו “יש עבריינים בעיר שפוגעים ועושים נזקים”

אנטול שלק, פעיל במטה יוסי סדבון, הגיש אמש תלונה במשטרה לאחר שפרצו לרכבו, פינצ’רו שני גלגלים, קרעו דגלי רכב, וקרעו כ 300 פליירים שהוכנו להפצה. “הייתי במוסך והמוסכניק אמר לי שהיו אצלו כמה רכבים לתיקון כי יש עבריינים בעיר שפוגעים ועושים נזקים לרכבי סדבון. כל הנזק עלה לי 2800 שקלים שהוצאתי מכיסי. אני פעם ראשונה פעיל ולא האמנתי שזו תהיה תוצאה של הבחירות. בסה”כ התנדבתי ויש לי חשש מהאנשים האלה. יש לי נזק רציני. באתי בבוקר וראיתי כך את הרכב והייתי בהלם. לא חונכתי כך לעבריינות, וזה עצוב שזה קיים בעיר הזו”.


=

המועמד יוסי סדבון מסר “אנחנו פה בשביל לנצח. יורידו את השלטים שלנו. נתלה מחדש. יחבלו לנו ברכבים. נתלונן במשטרה. ישחיתו לנו מודעות, פליירים ודגלים. נניף דגל חדש. ישמיצו אותנו. נרים את הראש. לא ניסטה מהדרך שלנו. נמשיך וננהל קמפיין חיובי ונקי. עד לניצחון. יחד נעשה שינוי בכפר סבא. ישר ולעניין”.

סער ורדי מהמטה של סדבון מסר: “החבלה ברכבו של הפעיל שלנו אמש הינה שפל חדש במערכת הבחירות בכפר סבא. לצערנו, תופעה זו מצטרפת למגמה מכוערת ומתמשכת של תלישת שלטי הבחירות של סדבון מלוחות המודעות – דבר הנעשה על בסיס יומי מזה שבועיים ויותר. אנו מגנים באופן חד וברור את התופעות הללו וקוראים לכלל המועמדים לנהוג כמונו, לשמור על איפוק ולנהל מערכת בחירות עניינית וישרה”.

תגובות