המועמדת לראשות, הדר לביא “כפר סבא לא יכולה להרשות לעצמה להסתבך בפרשיית שחיתות נוספת, אנחנו חייבים ללמוד מהעבר”

הדר לביא “השאלה המרכזית שעומדת היום על השולחן, כמה ימים ספורים לפני הבחירות, היא מיהו האדם הנכון להוביל את העיר כפר סבא ולהנהיג עירייה? האם המבוגר ביותר או הצעיר ביותר? האם אישה או גבר? האם הפוליטיקאים “המנוסים” או שמא יש לתת את ההנהגה לאלו עם החזון, הניהול המתקדם והעשייה האותנטית – לכפר סבא אחרת.

“התקופה היא תקופה גועשת ורועשת, מלאה בהתקפות של כל צד על הצד השני, קריאות לפרישה מהמרוץ או איחוד כוחות, תוך ניסיון להכתים ולפגוע במוניטין רק כדי להשיג עוד כמה קולות.

“הבחירות הללו הם צמודות, רואים זאת בכל הסקרים של הסבב הראשון, העולים לסבב שני יוכרעו על מאות של קולות בלבד.

“עכשיו נשאלת השאלה במי ובמה אתם מאמינים? מי אתם חושבים שהוא או היא המועמדים הטובים ביותר לנהל את העיר מטעמכם בצורה הטובה ביותר. מי מייצג את תפיסות העולם שלכם ומאמין בעשייה ולא בדיבורים?

“יש משפט אחד שמלווה אותי בעשייה הפרטית והציבורית שלי לאורך השנים  “אם יש ספק אין ספק”- הימים האחרונים, התאפיינו בעיקר ברפש ובשמועות בעייתיות שמסתובבות בכל העיר על חשדות לשחיתות ומעשים פליליים מצד מספר הולך וגובר של מועמדים.

“במידה ויש בדברים אמת כל שהיא, אני בטוחה שרשויות החוק ודאי יחקרו ויגיעו אל שורש האמת בקרוב. אבל בינתיים, אנחנו צריכים לבחור את הטוב ביותר. כפר סבא לא יכולה להרשות לעצמה להסתבך בפרשיית שחיתות נוספת, אנחנו חייבם ללמוד מהעבר ולהצעיד יחד את כפר סבא קדימה. אנחנו חייבים להבין כולנו יחד – כי לכפר סבא מגיע להתקדם”. 

הדר לביא

תגובות