התצפיתניות החדשות של צה”ל: סג”ם עדן פורת וסג”ם רותם מוטולה, למדו באותה הכיתה, הדריכו יחד בצופים ואפילו עבדו יחד באותה מסעדה לפני הגיוס

אתמול, יום חמישי ה-25 לאוקטובר עמדו נרגשים על רחבת המסדרים בבית הספר לקצינים שבנגב מאות צוערים מחילות זרוע היבשה ויקבלו את דרגות הקצונה לאחר קורס ארוך שנמשך כ-8 חודשים.

בין הצוערים הנרגשים עמדו גם סג”ם עדן פורת וסג”ם רותם מוטולה בנות ה-20 מקדימה, שלא רק למדו שתיהן בתיכון הדסים, היו ביחד באותה הכיתה, הדריכו יחד בצופים ואפילו עבדו יחד באותה מסעדה לפני הגיוס – הן גם התגייסו יחד להיות תצפיתניות.
רותם התגייסה בינואר 2017 ועדן במרץ, ולאחר קורס התצפיתניות רותם שובצה בגדוד 727 ושירתה בחמ”ל יותם. במהלך שירותה לרותם יצא לסכל הברחות. במקביל, עדן התגייסה לגדוד 636 והייתה במכבים, ובמהלך תפקידה יצא לה לתפעל אירועי הפרות סדר ולסכל חדירות שוהים בלתי חוקיים
בנובמבר 2017 השתיים נפגשו בשנית ויצאו יחד לקורס מפקדות, אחריו יצאו ישר לקורס הקצינים, וכעת הן מסיימות יחדיו את השלמת הקצונה.
“אנחנו חברות טובות הרבה זמן אז עברנו את התהליך יחד וזה עזר”, רותם אומרת, ועדות מוסיפה: “אנחנו גם מאותה חבורה אז הדרך שלנו תמיד ביחד”.
על התפקיד הבנות מספרות: “מדובר בתפקיד הכי משמעותי שיש, זה לשרת בקווים ובגבולות של המדינה ולהיות העיניים שלה, מדובר באחריות גדולה על הידיים שלנו. מדובר באחד התפקידים המספקים ביותר בצבא וזה גם המקום לצבור חברות לכל החיים”.

 

תגובות