איך מנקים את הבית לפסח

פסח הגיע ואנו מתחילים כבר להרגיש את הלחץ והעצבים העולים בגופכם. מטלות החג מרובות, המחשבה על איך להעביר שבוע שלם עם מצות ובלי לחם לכשעצמה מעצבנת אתכם ולא מספיק כל זה – אתם עוד צריכים לנקות את הבית כולו בצורה יסודית מבלי להשאיר פירור אחד של חמץ! אין ספק כי אנו מבינים אתכם ורוצים מאוד לעזור לכם ולכן נציע לכם את שירותי האדיבים והמקצועיים בשירותי ניקיון לפסח מהמתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק כיום.

הזמנת חברת ניקיון לפסח לצורך ניקוי הבית והכנתו לחג:

ככל שמתקרב החג עולה הביקוש לשירותיה של חברת ניקיון לחג. למעשה, ככל שתתקרבו לחג עצמו כך הסיכוי שתמצאו חברת ניקיון שתנקה לכם את הבית ותכין אותו לחג ילך ויקטן. הביקוש בחג הפסח הוא עצום וחברות ניקיון רבות מציעות מחירים ומבצעים טובים לחבילות ניקיון הבית לחג. כל שנותר לכם הוא לנצל את החבילות הללו ולהזמין את השירות ויפה שעה אחת קודם.

מדוע כדאי להזמין חברת ניקיון ולא לנקות בעצמנו?

אם הניקיון לחג חשוב לכם (והוא חשוב אחרת לא הייתם קוראים מאמר זה) הרי שתרצו שהבית יהיה מוכן כראוי לפסח. בעוד יש משפחות רבות שהניקיון לחג אצלם מסתכם בשטיפת הסלון ודחיסת כל החמץ לתוך ארונות המטבח, אצל חברת ניקיון הסיפור שונה לגמרי. חברת הניקיון תשלח אליכם כוח אדם בהתאם לחבילה המזומנת וכן מכונות ניקיון ופוליש מהמתקדמות בתעשייה כיום. החברה תבטיח לכם ניקיון לפסח ברמה הגבוהה ביותר שכולל ניקיון יסודי של האזורים השכיחים ביותר שבהם מצטבר לכלוך ופירורים וכן תבטיח חג שמח וכשר לבני המשפחה.

מדוע זה כזה עול לנקות את הבית בפסח?

כאשר מנסים לדחוף ניקיון של שנה שלמה בשבוע או חודש אחד שלפני החג מובן מאליו שכמות הדברים שיהיה לדאוג להם תהיה גדולה ולכן גם המעמסה תהיה בהתאם. בעוד יש לכם למיין את המזון, להחליף את הכלים וכן לטאטא, לשטוף ולחטא את כל הבית, כדאי מאוד להיעזר בחברת ניקיון מקצועית לביצוע העבודה. מכיוון שמרבית חברות הניקיון כבר עמוסות בהזמנות ככל שמתקרב החג, כדאי מאוד להזמין את החברה מראש ולהימנע מהזמנה במחיר כפול ברגע האחרון כאשר מתפנה לחברה איזשהו חלון של זמן שבה היא “עושה לכם טובה” שבאה לתת לכם שירות.

כיצד נקבע מחיר החבילה?

בדרך כלל המחיר נקבע לפי כמות כוח האדם הנדרשת לביצוע העבודה. בתים קטנים ידרשו פחות כוח אדם ולכן המחיר יהיה מוזל יותר (גם בשל כמות העבודה). החברה בכל מקרה תשלח עם עובדיה מכונת פוליש וציוד ניקיון איכותי ומתקדם ולכן התשלום יהיה בהתאם לכמות העובדים שיגיעו למקום. עם יותר עובדים ניתן יהיה לסיים את עבודת הניקיון והכשרת הבית מהר יותר ולהשתלט על בית גדול יותר, אולם המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם ולכן ההחלטה היא בידכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

תגובות