מירית שקד ברק :”לכפר סבא יש היום הנהגה חדשה וכולי תקווה כי עירנו האהובה עומדת בפיתחו של עידן חדש וטוב”

מירית שקד ברק, לא הצליחה להכניס מנדט והתברגה האחרונה מבין המועמדים לראשות. שקד ברק משבחת את פעיליה ומפרגנת למועמדים המיועדים לסיבוב השני “חבורה מדהימה ואיכותית, נתנו פייט אמיתי, אך לצערי לא הצלחנו הפעם להגיע ליעד. אני גאה בדרך שצעדנו בה, נשארנו נאמנים לערכינו, שמרנו על פשטות, על יושרה וניקיון כפיים. למרות המשאבים הדלים שהיו ברשותנו והכוחות הגדולים שעמדו מולנו, צעדנו באומץ ובנחישות לעבר מטרותינו. אני מודה לכל אחד ואחת מכם בכל ליבי. ריגשתם ועוררתם השראה שיש תקווה ויש תושבים אכפתיים ואמיצים המבקשים לשנות מציאות. האש בעיניים והרצון לשינוי ממשיכים לבעור בנו וגם אם לא הצלחנו הפעם, נצליח בפעם הבאה. העיקר להתמיד בדרך. לכפר סבא יש היום הנהגה חדשה וכולי תקווה כי עירנו האהובה עומדת בפיתחו של עידן חדש וטוב”.

יצוין כי מספר ימים לפני הבחירות ערכה שקד ברק סקר בו על פי הסקר הובילה היא במקום הראשון. באותו מעמד אמרה אז ברק שקד “המלחמה על העלייה לסיבוב השני בשיאה. זה ייסגר על קול לפה קול לשם. לפי מה שקורה בשטח אנחנו חזק בתמונה, ומה שיקבע זה המאמץ של השעות האחרונות”.

עוד כתבה באחד הפוסטים שלה “קראתי אמש לחברתי הדר לביא לפרוש מהמירוץ לראשות העיר ולחבור אליי להצלחה משותפת ולהנהגה חדשה לעיר. לצערי אחרי שהסכימה להיפגש, הפגישה בוטלה. הדר טועה. אני קרובה לעליה לסיבוב השני, ויחד יכולנו להקטין את סכנת המשך הפוליטיקה הישנה והמושחתת בכפר סבא. כפר סבא ראויה ליותר מאשר מועמדים שמגייסים כספי עבריינים, מבקשים צווי איסור פרסום על פרשות הקשורות בהם, נתונים בחקירות או סתם מנסים אותנו אחרי שנכשלו במקומות אחרים. אנחנו עדיין תחת טראומת ראש העיר הקודם, וברור היום שתושבי כפר סבא רוצים יותר. הם רוצים מנהיגות נקיה, הם רוצים פוליטיקה אחרת. הם רוצים פייט למען העיר ותושביה, ולא למען אינטרסים זרים. הדר לביא מייצגת פוליטיקה כזאת אבל לא בשלה לראשות העיר. אני אביא לתפקיד ניסיון בתחום המוניציפלי, בהובלת מאבקים, בהקמת מיזמים, בעצירת תכניות הרסניות לעיר, וכל זה הוביל להכללתי ברשימת 100 המשפיעים בישראל בשלושה עיתונים כלכליים. הדר היא אישה מבטיחה. כשאבחר, אציע לה תפקיד בכיר ביותר במועצת העירייה. היא טועה בהחלטתה אבל אנחנו לא עוצרים. פייט – כל הדרך לניצחון!”.

 

תגובות