שמעון פרץ, מכריז תמיכה ברפי סער “לא יעזור לאף אחד שום דבר, העיר תמשיך להיות כפי שהייתה עד היום” 

שמעון פרץ, חבר המועצה לשעבר, מכריז היום תמיכה במועמד לראשות, רפי סער. פרץ, התמודד ביחד עם מנשה אליאס והשניים הצליחו להכניס 1250 קולות שלא הספיקו להם למנדט.

בראיון מיוחד לשרון פוסט, אומר פרץ “לצערי סדבון עם עילאי והדר לביא הלכו יחד, קיטבו את הציבור, ועשו פילוג שלא ראיתי מעודי במאה ועשר השנים האחרונות למרות שאני חי רק 64 שנה ואני 30 שנה בכפר סבא. אני מקבל תגובות מכל עבר. אני רוצה דבר אחד שהציבור החילוני והדתי יחיו בשלום כמו שהיה עד לרגע זה. ולא לעשות את זה בצורה הזו כדתי ועדתי. “זה מכפיש ומצער את העיר כפר סבא ולא עושה טוב לעיר. לא יעזור לאף אחד שום דבר, העיר תמשיך להיות כפי שהייתה עד היום”.

“לכן אני יוצא בקריאה, היחיד שיכול לעשות את הגישור בין כל העדות בין המאחד ולא בין המפריד הוא אך ורק רפי סער. זה נראה כמו זירת אגרוף כרגע, כואב וחורה לי שאנחנו צריכים לעבור את זה דווקא במאה העשרים ואחת. אני רק דבר אחד רוצה שיהיה : העיר תישאר כמו שהייתה עד היום 117 שנה.

שמעון פרץ

עוד מציין פרץ “אחרי שאני רואה את ההקצנה הזו לכאן ולכאן השאטלים האלה הם פרסום לגנאי הרי ברור לכולם שיש להם מכוניות במיוחד בצד של העילאים, השאטלים זה רק לנקר עיניים לאחרים והמבין יבין. “הפילוג הזה הולך לגרום להפגנות לכאן ולכאן וזה מה שאני רוצה למנוע. אני מבקש מכל האחים שלי בכפר סבא, דתיים וחילוניים, ספרדים ואשכנזים, לנהוג בסבלנות וסובלנות למען חיים משותפים בכפר סבא כמו שהיו עד היום ולא היה רע לכולם. אני קורא לכל מי ששומע בקול התורה להצביע רק לרפי סער שיכול להביא האחדות והשלווה לכפר סבא, אף אחד לא צריך מלחמות שיכולים להוביל לדברים שמעולם לא היו בכפר סבא והמבין יבין”.

תגובות