5 כלי עבודה שיעזרו לכם לתחזק את דירתכם ללא צורך בבעלי מקצוע

תחזוקת הדירה שלנו, כלומר הבית של כל אחד ואחת מאיתנו – זה משהו שבשלב כזה או אחר אי אפשר להימנע ממנו. כמעט תמיד יש משהו שצריך לתקן, בורג שצריך לחזק, ברז דולף שצריך להחליף, תריס שהתרופף ולא נסגר, קיר שצריך לצבוע וכן הלאה. יש כלים יוצאים מן הכלל כדוגמת מולטיטול מקיטה, שיכולים להפוך את תחזוקת הדירה לפשוטה הרבה יותר. וחשוב מכך, כך תוכלו לבצע את הכל בעצמכם, גם ליהנות מהסיפוק שבעבודה בידיים וגם לחסוך כסף מפני שלא תצטרכו להזמין בכל שני וחמישי בעל מקצוע.

הכלי המושלם למגוון עבודות

הזכרנו כלי שנקרא מולטיטול מקיטה ולא נתפלא יותר מדי אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו. מדוע זהו כלי העבודה שאותו אנו מזכירים הראשון ברשימת חמשת הכלים היעילים לתחזוקת הדירה? הסיבה לכך פשוטה, זהו כלי מושלם ביותר לביצוע מגוון רחב, מאוד מגוון, של עבודות תחזוקה בבית. רציתם כלי שאפשר בעזרתו לשייף צבע ישן שמתקלף מהקיר או מהמשקוף כדי לצבוע? זהו הכלי שלכם. רציתם כלי שיכול להסיר חלודה? זהו הכלי שיבצע את הפעולה. רציתם כלי שיכול לחתוך עץ, לחתוך חיפויים, חרסינות, צינורות שונים שצריך להחליף? זהו הכלי שיוכל לעזור. חוץ מזה, בעזרת מולטיטול מקיטה גם אפשר להשחיז כלים שונים שכבר הפכו קהים אך הם עדיין טובים.

מברגות ומברגים תמיד מועילים

כל מי שרוצה לבצע בעצמו עבודות תחזוקה בבית חייב שיהיו לו את האמצעים לטיפול בברגים מכל הסוגים. לצורך כך, ארגנו לעצמכם סט של מברגים בכל הגדלים. חשוב לא פחות – שיהיה לכם בהישג יד את הכלי החשמלי שיכול לפתוח או לחזק ברגים מכל סוג בקלות ומהר. אם לא ניחשתם מהו הכלי הזה, התשובה פשוטה, זוהי המברגה. בעזרתה תוכלו לחזק ברגים של ארונות שהתרופפו ואף להרכיב רהיטים להרכבה עצמית. אפשר לתלות מדפים, להחליף גופי תאורה, להתקין מעקות ועוד מגוון רחב של פעולות תחזוקה או שיפוץ בבית.

כלים להחלפת ברזים

ברז מטפטף או מיושן, כדאי להחליף. גם מטעמים אסתטיים וגם מכיוון שבאמת, חבל על כל טיפה. לצורך הפעולה הזאת אין צורך להזמין שרברב ובעזרת מספר לא גדול של כלים תוכלו להחליף כל ברז או להתמודד עם כל החלפה של אטם. מברגים, שאותם תצטרכו, כבר ראינו שטוב שיהיו בבית. בנוסף לכך, חשוב שיהיה לכם מפתח צינורות או מפתח שבדי. כך תוכלו לסובב את האומים, לשחרר את הברזים ובלי שהיות, להחליף. רק נזכיר שלפני כל פעולה מסוג זה עליכם לסגור את הברז הראשי, ה”שיבר”.

כלים לצביעת קירות ותקרה

תחזוקה שוטפת של הדירה מחייבת מפעם לפעם לצבוע את הקירות ואת התקרה. לצורך העניין נזכיר שני כלים נוספים שבהם תצטרכו להצטייד כי לבצע את המשימה החשובה הזאת. הכלי הראשון הוא מרית או שפכטל. זהו הכלי שיאפשר לכם לתקן את הקיר מכל מיני סדקים לפני הצביעה. יש כל מיני חומרי שפכטל שיאפשרו לכם לסתום חורים של מסמרים ישנם או כל מיני גומות וסדקים. רק אחרי שהקיר חלק לגמרי אפשר לגשת לצביעה עצמה.

כמובן, לצורך הצביעה תצטרכו את הכלי החמישי והאחרון לרשימה הפעם – רולר. למעשה, אם אין לכם עדיין רולר אבל יש לכם מברשות טובות, תוכלו לצבוע את הקיר בצבע הרצוי לכם. ובכל זאת, אנו ממליצים לעבוד עם רולר שמאפשר לסיים את העבודה יותר מהר, יותר יעיל ואפילו בלי כל צורך לעלות ולרדת מסולם.

 

תגובות