רפי סער, ראש עיריית כפר סבא! סער נכנס הבוקר ברגל ימין ללשכתו לאחר קביעת מזוזה בכניסה

קבלו אותו ביום המרגש בחייו : רפי סער, ראש עיריית כפר סבא! סער נכנס הבוקר ברגל ימין ללשכתו לאחר קביעת מזוזה בכניסה. במקום נכחו בני משפחה, חברים, פעילים ועובדי עירייה שהגיעו לכבד המעמד המאוד מרגש. מוזמנים לברך את ראש העירייה החדש, רפי סער !

לכבוד האירוע התקיים טקס חגיגי ומכובד בבניין החאן, שנפתח בקטע נגינה עם כניסת ראש העיר למבנה, אותו ניגנו 17 בני נוער בהרכב מתוך התזמורת הייצוגית של הקונסרבטוריון ובניצוחו של עפר עין הבר.

בהמשך העניק ראש העיר היוצא, צביקה צרפתי את מפתח העיר לראש העיר הנכנס, רפי סער ולאחר מכן, החל הטקס הרשמי עם קביעת המזוזה בלשכה.

היום (ג') נכנס לתפקידו רפי סער, ראש העיר הנבחר של כפר סבא לכבוד האירוע התקיים טקס חגיגי ומכובד בבניין החאן, שנפתח בקטע נגינה עם כניסת ראש העיר למבנה, אותו ניגנו 17 בני נוער בהרכב מתוך התזמורת הייצוגית של הקונסרבטוריון ובניצוחו של עפר עין הבר.בהמשך העניק ראש העיר היוצא, צביקה צרפתי את מפתח העיר לראש העיר הנכנס, רפי סער ולאחר מכן, החל הטקס הרשמי עם קביעת המזוזה בלשכה.עם סיום הטקס התאפשר לתושבים רבים להיכנס אל משרד ראש העיר, לברך אותו ולשוחח עמו.ראש העיר, רפי סער, אמר עם כניסתו לתפקיד: "אני נרגש היום להתחיל את תפקידי כראש העיר כפר סבא, זאת לאחר שקיבלתי את אמון הציבור ואת המנדט להוביל את העיר שלנו. כפי שאמרתי לאורך כל הקמפיין אנחנו מתחילים לעבוד עבור תושבי העיר החל מהיום הראשון ומתחילים ביישום תכנית העבודה בכל תחומי החיים. לכן, כבר היום התחלתי בפגישות עם מנהלי המחלקות השונות. אני מודה לתושבים הרבים שהגיעו היום לברך ולשתף. אנו יוצאים לדרך חדשה למען קידומה ופיתוחה של כפר סבא".

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

עם סיום הטקס התאפשר לתושבים רבים להיכנס אל משרד ראש העיר, לברך אותו ולשוחח עמו.

ראש העיר, רפי סער, אמר עם כניסתו לתפקיד: “אני נרגש היום להתחיל את תפקידי כראש העיר כפר סבא, זאת לאחר שקיבלתי את אמון הציבור ואת המנדט להוביל את העיר שלנו. כפי שאמרתי לאורך כל הקמפיין אנחנו מתחילים לעבוד עבור תושבי העיר החל מהיום הראשון ומתחילים ביישום תכנית העבודה בכל תחומי החיים. לכן, כבר היום התחלתי בפגישות עם מנהלי המחלקות השונות. אני מודה לתושבים הרבים שהגיעו היום לברך ולשתף. אנו יוצאים לדרך חדשה למען קידומה ופיתוחה של כפר סבא”.

 

 

יוסי סדבון אמר “בתקופת החג צפוי להתקיים משא ומתן עם ראש העיר הנבחר וצוותו לגבי הרכב המועצה מי לקואליציה ומי לאופוזיציה. סיעת “כפר סבא בראש” מונה 3 חברים במועצת העיר – אנוכי, עו”ד קרן גרשון ורו”ח תהילה מימון. יצאנו לדרך על מנת לשרת את תושבי העיר, בכוונתנו לשקול בכובד ראש כל הצעה וכל חלופה שתאפשר לנו לעשות זאת בצורה המיטבית והמוצלחת ביותר”.

תגובות