שקיפות, תרתי משמע: רפי סער, ראש עיריית כפר סבא ביקש לפנות את מחיצת הזכוכית שהפרידה בין הלשכה ללובי

כחלק מאווירת השקיפות החדשה שמבקש להנהיג ראש העירייה החדש, רפי סער, בלשכתו ובעירייה בכלל, החליט להסיר את דלת הזכוכית המפרידה בין לשכתו לבין מתחם קבלת הפנים בעירייה וזאת על מנת לאפשר לתושבים גישה חופשית ונגישות רבה יותר בכל הקשור לקבלת שירות.

סער, נכנס לתפקידו וכבר ביומו הראשון הנחה לפרסם את המכרז לתפקיד מהנדס העיר. יש לציין כי תפקיד מהנדס העיר אויש בחצי שנה האחרונה בממלא מקום, אינג’ מיכאל זלדין, שמילא את מקומה של מהנדסת העיר הקודמת עם סיום תפקידה.

ראש העיר אמר כי, “תכנון ופיתוח מיטבי של העיר למען תושביה הינו מסר מרכזי שעבר כחוט השני לכל אורך הקמפיין שלי. על מנת להגשים תכנית זו יש לאייש את המשרות והתפקידים בעובדים מקצועיים ואיכותיים. זוהי הדרך בה אני מאמין וכן אפעל לטובת תושבי העיר.  משרת מהנדס העיר היא בין המשרות החשובות בעירייה ולכן חשוב מאד שהתפקיד יאויש בהקדם”.

בהמשך היום כינס את כל מנהלי האגפים לישיבת עבודה ראשונה.  בישיבה הכיר לעומק את המנהלים וסקר את הנושאים הקרובים לליבו וביניהם- חינוך, רווחה, איכות סביבה, תחבורה, פיתוח ותכנון העיר, שירות ותרבות. ראש העיר הגדיר את הציפיות שלו מהמנהלים והעובדים, דיבר על נהלים וסדרי עבודה וכן על חשיבות הסנכרון והסינרגיה בין המנהלים. עוד הבהיר כי הוא בא לעבוד כבר מהרגע הראשון, כבר בימים הקרובים הוא יקיים סדרה של פגישות עבודה עם כל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ויכנס לעובי הקורה בכל תחומי העשייה העירונית. בסיכום דבריו הבהיר ראש העיר שמתוקף המנדט שניתן לו הוא פועל ויפעל על מנת לתת שירות יעיל, מקצועי ואיכותי לכלל תושבי העיר.

בבוקר הגיע חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו”ר מרכז השלטון לכפר סבא לפגישת היכרות רשמית עם ראש העיר הנכנס רפי סער לרגל כניסתו לתפקיד.

חיים ביבס קידם בברכה את רפי סער ואיחל לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש. בפגישתם דנו השניים בנושאים הקשורים לתפעול העיר, בקשרים של ראש עיר עם השלטון המקומי והארצי ובתכניות העבודה של רפי לקידומה של העיר.

יש לציין כי ראש העיר הנכנס רפי סער קיים כבר סדרת פגישות משותפות עם מנכ”ל העירייה איתי צחר ועם גורמים נוספים על מנת ללמוד לעמוק את הנושאים שעל סדר היום הציבורי בעיר.

ראש העיר רפי סער אמר לאחר הפגישה כי הוא מודה  לחיים ביבס על הברכות החמות וכי הוא משתוקק להתחיל לפעול למען תושבי העיר כבר מהיום הראשון. “שמחתי לפגוש את חיים ביבס ולקבל את ברכותיו באופן אישי. חיים ביבס הינו ראש עיר מוערך וותיק, שמהווה דוגמא ומופת לראש עיר שמנהל עיר מתקדמת ומתפתחת ואני מודה לו על הברכות”.

חיים ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים- רעות ברך את רפי סער ואמר כי, “תפקידו של ראש עיר הינו תפקיד מורכב ואתגר ומהיכרותי האישית עמך, אני סמוך ובטוח כי תמלא אותו בצורה מיטבית לרווחת תושבי העיר. אני מאחל לך הצלחה רבה בתפקידך ונמצא כאן עבורך כל העת”

 

תגובות