5 יעדים אטרקטיבים לשיט באירופה

להתעורר כל בוקר בעיר נמל אחרת

אם אתם חולמים על חופשה חלומית הכוללת אפשרות להתעורר בכל בוקר בעיר נמל אחרת וליהנות מחופשה בלתי נשכחת אשר אינה כוללת טיסה ארוכה אלא קרוז מפנק באירופה- ישנם יעדים אטרקטיבים רבים.

קרוז באירופה נחשב בשנים האחרונות לחופשה מועדפת על רבים והופך לאטרקציה פופולרית במיוחד בשל החיבור הייחודי בין אוניות גדולות לשלל אטרקציות מפנקות הכוללות מגורים בסוויטה וכן שמפנייה ושלל אטרקציות אחרות. בין אם אתם זוג הורים צעירים או אנשים מבוגרים המעוניינים בחופשה בסגנון אחר, אין ספק כי בחירה בקרוז באירופה נחשבת למעניינת במיוחד.

אילו יעדים נחשבים פופולריים ביותר

ישנם מספר יעדים הנחשבים פופולרים במיוחד כגון נורווגיה- שייט במקום פסטורלי זה מזמן אתכם ליהנות מיופי רב הכולל נחלים רבים וכפרים קטנים הכוללים גגות רעפים וכמובן פסגות מושלגות.  

פלמה דה מיורקה:  פלמה דה מיורקה נחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר להפלגה , היא חלק מספרד ומהווה יעד תיירותי מבוקש במיוחד.  פלמה דה מיורקה מציעה שלל אטרקציות למגיעים אליה בין היתר מועדוני לילה או חופים מרהיבים במיוחד וכן צלילה. אם אתם זוג אוהבים המחפשים חופשה רומנטית, הרי קרוז מברצלונה לפלמה דה מיורקה זו התשובה לחופשה רומנטית מנצחת.  חברות רבות מציעות קרוז לפלמה דה מיורקה במחירים משתלמים במיוחד.

הים הבלטי: יעד נוסף הוא הים הבלטי המתנקז לים הצפוני וכולל שורה ארוכה של איים. ישנן מדינות רבות הגובלות בים הבלטי כגון דנמרק, שוודיה וכן גרמניה.  בים הבלטי תמצאו שלל אטרקציות כמו למשל טבע מרהיב, מפרצים מרהיבים וכן איים נפלאים.

האיים הקנריים : האיים הקנרים כוללים 7 איים מיושבם וכן מספר איים קטנים אשר חלקם מיושבים. באיים הקנרים מתגוררים למעלה ממיליון תושבים והם נחשבים ליעד פופולרי במיוחד בהם ניתן למצוא תופעות טבע כמו סלעים וולקניים בשלל תצורות וכן שמורות טבע מרהיבות.

איים קריבים :  שייט נהרות באירופה יכלול גם שייט באיים הקריבים הנחשבים פופולריים במיוחד בשל יופיים המרהיב הכולל חול נוצץ ואווירה ייחודית ומתאים במיוחד לאנשים חובבי חופשה  הכוללת אווירה מפנקת.

איך תבחרו חבילות קרוזים

על מנת ליהנות מקרוז מפנק עליכם להשקיע בבחירת חבילת קרוזים המתאימה לכם. ראשית כל יהיה עליכם לבחור את החברה המקצועית ביותר אשר תציע את החבילה במחיר המשתלם ביותר, זה אשר יאפשר לכם ליהנות מחופשה מפנקת בלי לשדוד בנק ולאחר מכן יש לוודא את רשימת הסיורים. באתר של חברות שייט תוכלו למצוא רשימה מפורטת של סיורים כאשר אנשי מקצוע מטעם החברה יסייעו לכם בבחירת הסיור המתאים ביותר.

הדרך המומלצת ביותר לחוות את המקום היא באמצעות הזמנת סיור מאורגן הכולל מדריך בעל ידע רב. סיור מאורגן היטב מתכונן כך שיהיה לכם זמן לשלב פעילויות שונות כולל זמן סיור חופשי באזורי קניות.

 

תגובות