חופשה רומנטית ברומא

רומא, בירת איטליה, היא אחת הערים הרומנטיות ביותר באירופה, ויש הטוענים בעולם כולו. עיר הבירה של ארץ המגף מציעה שפע אטרקציות ואתרים מעניינים המתאימים לזוגות הרומנטיים, בכל הגילים. העיר מציעה גם שווקים ססגוניים ודינמיים, חיי לילה סוערים ומהנים וכמובן חוויה קולינרית במיטבה.

זוגות ישראלים רבים טסים לרומא מדי שנה כדי ליהנות מחופשה רומנטית מלהיבה וקסומה. אפשר לטייל ולבלות בבירה האיטלקית כל השנה, בקיץ העיר עמוסה בתיירים ולכן האווירה הרומנטית מעט נפגמת, בעוד שמחוץ לעונת התיירות הזוגות יכולים ליהנות מחופשה רומנטית במחירים זולים יותר, וללא תורי ענק באטרקציות השונות. גם בחורף רומא מציעה אווירה רומנטית ייחודית, באמצעי חודש נובמבר העיר מקשטת לכבוד חג המולד והשנה האזרחית.

אתרי חובה רומנטיים ברומא

לאחר שרכשתם טיסות לרומא עם אל על מחברת התיירות, או טיסה עם חברה אחרת, כדאי לתכנן את הטיול ולהכין רשימת אתרים בהם מעוניינים לבקר. כיכר פיאצה נבונה נחשבת ליפה ולמרשימה ביותר, במרכז הכיכר ניצבת מזרקת ארבע הנהרות, אחת המזרקות היפות בעיר. מסביב לכיכר המרשימה יש ארמונות מפוארים בסגנון הבארוק, שפע בתי קפה ומסעדות וחנויות בוטיק.

כדאי להמשיך לעבר כיכר פיאצה דל פופולו, הנקראת גם כיכר העם, זהו אתר חובה לצילומים רומנטיים בגלל העיצוב הנאו קלאסי המרהיב, האובליסק המצרי הניצב במרכז הכיכר ומתנשא לגובה רב, והמבנים היפים מסביב. מהכיכר קל להגיע לאתרים תיירותיים רבים, כדאי לצעוד בסמטאות הקטנות והציוריות בהן יש אווירה רומנטית מרגשת, ואין כמו בתי הקפה הקטנים הנחבאים ברובע העתיק.

בנוסף, לזוגות הרומנטיים כדאי לבקר במזרקת טרווי, אחד מאתרי החובה ברומא, המזרקה מאופיינת בארכיטקטורה מדהימה, ואין לשכוח להטיל מטבע למים ולהביע משאלה. המקומיים טוענים כי מי שמשליך מטבע למזרקה יזכה לבקר ברומא בעתיד, לכן זו אטרקציה פופולרית בקרב הזוגות הרומנטיים. כמו כן, אין לוותר על טיפוס במדרגות הספרדיות, אחד מסמלי ההיכר של רומא, זוגות מכל העולם יושבים על המדרגות ונהנים מאווירה מלהיבה ומנוף אורבני מדהים.

כדי ליהנות מאווירה שקטה ואינטימית יותר, מומלץ לזוגות הרומנטיים לטייל בפארק וילה בורגזה, אפשר לשכור סירה ולשוט באגם, ללכת לאורך השבילים המסודרים וכמובן לעצור לפיקניק רומנטי. כדאי לעצור לתצפית נוף מהמרפסת של גבעת פיצ’ו הממוקמת בקצה הדרום מערבי של הפארק.

בילויים, קניות ואוכל

רומא מציעה חיי לילה מגוונים לזוגות הרומנטיים, אפשר לבלות בברים טרנדיים ופופולריים, במועדוני לילה עם מוסיקה מכל הזמנים, וחובבי התרבות יכולים לצפות באופרה או בבלט. כמו כן, כדאי לנצל את הזמן ולצאת למסע קניות בשווקים, בקניונים ובחנויות הבוטיק ברחבי העיר. לכן, אין לשכוח להשאיר מקום ריק במזוודה כדי לחדש את המלתחה וליהנות מבגדים אופנתיים של מיטב מעצבי העל.

חופשה רומנטית ברומא כוללת גם ארוחות במסעדות, העיר מציעה שפע מסעדות מעולות עם אווירה רומנטית מלהיבה וייחודית, ומומלץ להזמין מנות גורמה איכותיות וטעימות, וכמובן לזלול פיצות ופסטות מעולות.

 

תגובות