שבתרבות חוזרת לכפר סבא: בהנחיית העיתונאית רינה מצליח הפתיחה החגיגית תתקיים ב- 2.2.2019

ראש העיר, רפי סער, הורה על חזרתה של התוכנית “שבתרבות”, שזכתה להצלחה רבה בקרב תושבי העיר, זאת לאחר פגרה של שנתיים. בימים אלה עומל צוות היכל התרבות על בניית התוכן לסדרת המפגשים, אותם תנחה העיתונאית רינה מצליח. ראוי לציין כי תוכנית “שבתרבות” בכפר סבא תתרחב ותכלול שמונה מפגשים, שיעסקו במגוון רחב של תחומים, ביניהם: עיתונות, תרבות, אקטואליה, פוליטיקה, אמנות, צבא וביטחון, תיאטרון ועוד.
מדובר על תוכנית אקטואליה ותרבות שתתקיים בימי שבת בשעה 11:00 באודיטוריום בית ספיר במתכונת של ראיון אחד על אחד או פאנל קבוצתי, כשכל מפגש יתפרש על פני שעה וחצי וילווה באתנחתא מוסיקלית בין הראיונות. הפתיחה החגיגית תתקיים ב- כאמור בפברואר. יש להדגיש כי עלות כל מפגש תעמוד על מחיר סמלי של 20 ₪ בלבד.
מלשכת ראש העיר נמסר כי “שמחים לבשר לתושבי העיר שתוכנית הראיונות המצליחה חוזרת אלינו לכפר סבא. הנחנו את צוות היכל התרבות להרכיב את תוכנית המפגשים שיחלו בחודש פברואר הקרוב. לאור ההצלחה לה זכתה, ‘שבתרבות’, תתרחב לשמונה מפגשים ותותאם לכלל התושבים. אנו קוראים לתושבי העיר להמשיך ולהתעדכן בפרטים המלאים, ולהגיע למפגשים שיהיו מעניינים ומרגשים”.

תגובות