קבלו בחשיפה בלעדית, את מחזיקת תיק מועצת הנשים החדשה ומחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה החדשה, עדי לוי סקופ

קבלו בחשיפה בלעדית, את מחזיקת תיק מועצת הנשים החדשה ומחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה החדשה, עדי לוי סקופ שתהיה אחראית גם על תיק השכונות הירוקות. הכל בהתנדבות מלאה !!

עדי לוי סקופ

עו”ד עדי לוי סקופ, ראש סיעת “הרשימה שלנו”, על הסכם קואליציוני עם ראש העיר רפי סער אשר במסגרתו קיבלו לוי סקופ ואנשי סיעתה מספר תפקידים מרכזיים במועצת העיר כפר סבא ובחברות העירוניות.

שלושת המינויים העיקריים של לוי סקופ בקדנציה הקרובה יהיו לתפקידי מחזיקת תיק התרבות העירוני, יו”ר מועצת הנשים של כפר סבא ומחזיקת תיק השכונות הירוקות.

לוי סקופ תשמש יו”ר ועדת תרבות עירונית ומ”מ יו”ר דרקטוריון החברה לתרבות פנאי.

כמו כן, לוי סקופ תהיה חברה בועדת חינוך ובמועצת החינוך העירונית הצפויה לקום בתקופה הקרובה וכן תשמש כחברה בוועדת הנהלת העיר.

נוסף למינויים אישיים אלו, אשר את כולם תבצע לוי סקופ בהתנדבות מלאה, קובע ההסכם הקואליציוני כי תינתן נציגות לנציגי סיעת “הרשימה שלנו” בלפחות שלוש מועדות העירייה והמועצה מתוך כמה ועדות מרכזיות ביניהן ועדה לתכנון ובניה, ועדה לאיכות הסביבה, ועדת כספים, ועדת תרבות, ועדת ספורט והועדה למיגור אלימות. לבסוף הוסכם בין לוי סקופ לראש העיר כי תינתן גם נציגות לנציגי סיעת “הרשימה שלנו” בדירקטוריון החברה הכלכלית ובאחד מהדירקטוריונים של מפעל המים או חברת ספיר.

עוד יצוין כי במסגרת ההסכם הקואליציוני, באו לידי ביטוי התחייבויות הקואליציה לטפל במגוון נושאים המצויים בראש סדר העדיפויות של הסיעה כגון: הקמת חטיבת ביניים בירוקות, טיפול במפגע הריח של מפעל בראון, קידום בינוי בהתאם לאופי וצרכי השכונות, שיפור תשתיות חניה ותחבורה ושיפור התחבורה הציבורית, דאגה לגמלאים, הקמת מתנ”ס לנוער ומקום לתנועות הנוער, שיפור הבטיחות והביטחון אישי, קידום פעילויות תרבות ופנאי, שמירה על הסביבה ערכי טבע ומורשת, שיפור בשירות ונגישות לתושבים וטיפוח השכונות ועידוד הקהילתיות, קידום השוויון המגדרי ושוויון זכויות לכל,  שיפוץ וטיפוח מוסדות חינוך בעיר וקידום כל נושא החינוך ומגיל לידה ועוד.

עדי לוי סקופ, ראש הרשימה שלנו: “אני שמחה ונרגשת מהכניסה לקואליציה ומשיתוף הפעולה המוצלח של “הרשימה שלנו” עם רפי סער מתחילת הדרך. כל התפקידים שקיבלנו הם בהמשך ישיר לנושאים שהצהרנו שוב ושוב כי הם בראש סדר העדיפויות שלנו כמו שוויון מגדרי, איכות החיים בשכונות הירוקות, השקעה בחיי תושבי כפר סבא ושיפור החינוך בעיר. העבודה הקשה עוד לפנינו ואני בטוחה שיחד עם ראש העיר ויתר חברי המועצה נוביל את כפר סבא קדימה לדרך חדשה”.

תגובות