אמיר סילבר, חבר מועצת העיר, מבקר בחריפות את חבריו למועצה “לא יכול להיות שלפני 3 חודשים דיברו פה האחד על השני בצורה מאוד מאוד קשה ועכשיו הכל כאילו נשכח”
אמיר סילבר מספר 3 ברשימת הדר לביא, בחר בישיבת מועצת העיר לפצוח בביקורת חריפה נגד חבריו למועצה, בניגוד לכל חברי המועצה אשר העדיפו לברך והתמקדו בעתיד פעילות המועצה ובתפקידם לטובת  הציבור.
אחד מחברי המועצה שהיה נוכח ושמע הדברים אמר “לא ברורה מה הייתה כוונתו של החבר סילבר. אם כל כך קשה לו מה שקרה בבחירות, מדוע מעולם לא נשמע קולו ? טירון פוליטי וזה אופייני לכאלה. טוב שלא חיכה עד הבחירות הבאות. מדוע לא העלה פוסטים בנושא? מבחינתי אני סבור שזו התייפייפות יתר, אחרי 3 חודשים לבוא לפתע ולהתנגח. מה עוד שאמיר סילבר לא היה תמים, סבורני שעליו לחזור אחורה בזמן ולראות איך הוא עצמו כינה תושבת ‘אשה רעה’ וכדומה בתגובות שלו, ואני זוכר שהיא מאוד נפגעה ממנו, אז לבוא עכשיו ולבקר תקופת בחירות אמוציונלית? צביעות לשמה”.
הדברים נאמרו על רקע התנצלותו של סגן ראש העיר המיועד אורן כהן שהעלה התנצלות בפני חבר המועצה יובל לוי שכידוע השניים לא דיברו במהלך הבחירות ובעקבות ההתנצלות עשו סולחה.
נאומו של סילבר במועצת העיר “מאוד נחמד לשמוע את המילים היפות והאהבה ההדדית שהרעפתם כאן האחד על השני, אבל אני לא יכול לשכוח את מערכת הבחירות שעברנו, אני לא יכול לשכוח את חלק מהמועמדים שעמדו במרכז העיר, ממש בכיכר העיר והאשימו מועמדים אחרים בשחיתות, אני לא יכול לשכוח את השיסוי של קהילות אלה באלה, לי מאוד קשה לקבל את זה. מערכת הבחירות הזו הייתה מאוד מאוד יצרית ואנחנו חברי המועצה לא אוהבים שקוראים לנו פוליטיקאים כשם גנאי אבל חלק מאיתנו הוציאו לנו את השם הזה בצורה מאוד מאוד קשה בבחירות האלה
“לא יכול להיות שלפני 3 חודשים דיברו פה האחד על השני בצורה מאוד מאוד קשה ועכשיו הכל כאילו נשכח. מאוד מפריעה לי ההתנהלות הזו ומה שהתושבים חושבים. צר לי שאולי אני מעכיר את האווירה אבל אני מצטער ומקווה שתיקחו את זה בחשבון, שבפעם הבאה ובישיבות לא יחזרו על זה”.
אף לא חבר מועצה הגיב על הדברים בישיבה.
מאת: אירית מרק

תגובות