אזלו כל הכרטיסים: הצלחה כבירה לשבתרבות החוזרת לפעילות בשבת הקרובה ביוזמת ראש העירייה רפי סער והלהיט הבא: תרבות בין ערביים

בתוך שבוע: כל הכרטיסים אזלו לשבתרבות החוזרת לפעילות בשבת הקרובה 2.2/2019. 

ראש העירייה, רפי סער, הורה כידוע עם כניסתו לתפקיד על חזרתה של התוכנית “שבתרבות”, שזכתה להצלחה רבה בקרב תושבי העיר, לאחר פגרה בת שנתיים. צוות היכל התרבות עמל על בניית התוכן לסדרת המפגשים, אותם תנחה העיתונאית רינה מצליח. תוכנית “שבתרבות” בכפר סבא תתרחב ותכלול שמונה מפגשים, שיעסקו במגוון רחב של תחומים, ביניהם: עיתונות, תרבות, אקטואליה, פוליטיקה, אמנות, צבא וביטחון, תיאטרון ועוד.

מאת: אירית מרק

שבתרבות, תוכנית אקטואליה ותרבות שתתקיים בימי שבת בשעה 11:00 באודיטוריום בית ספיר במתכונת של ראיון אחד על אחד או פאנל קבוצתי, כאשר כל מפגש יתפרש על פני שעה וחצי וילווה באתנחתא מוזיקלית בין הראיונות. הפתיחה החגיגית תתקיים ב- 2.2.18, עלות כל מפגש תעמוד על מחיר סמלי של 20 ₪ בלבד. הראשון כאמור יתקיים בשבת הקרובה באודיטוריום בית ספיר בעיר ( 2.2.19, 11:00, רחוב ירושלים 35 כפר סבא ).

בין המשתתפים באירוע יתארחו חברי הכנסת הבאים: יו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, יואב קיש מהליכוד, מרב מיכאלי מהעבודה, מאיר כהן מיש עתיד, רועי פולקמן מכולנו, הסופרת חנה יבלונקה מחברת רב המכר “ילדים בסדר גמור”.

תרבות בין ערביים: סדרת הצגות חדשה ביוזמת ראש העיר רפי סער

הסדרה כוללת חמש הצגות באודיטוריום בית ספיר שיתקיימו החל מהשעה 17:00 בעלות של 240 ₪

ביוזמת ראש העיר, רפי סער, נפתחה ההרשמה לסדרת הצגות חדשה “תרבות בין ערביים” שכוללת 5 הצגות שיתקיימו אודיטוריום בית ספיר החל מהשעה 17:00 ובעלות כוללת של 240 ₪. מדובר בסדרת הצגות שתחל בחודש פברואר, מיועדת לכל תושבי העיר ותכלול הצגות מובילות. הזמנת הכרטיסים מתבצעת דרך היכל התרבות באתר, בטלפון ובקופות.

קרית ספיר

סדרת ההצגות החדשה תפתח ביום רביעי ה- 20.2.19 עם הצגת תיאטרון הקאמרי “מיהו יהודי” קומדיה שנונה שהעלילה עוסקת בשיחה של שני שכנים בפריז, יהודי וקתולי, שדנים בשאלות אקטואליות על יהדות. לאחר מכן תתקיים הצגה אחת בכל חודש, ביניהן: “ימי שלישי עם מורי” של תיאטרון הנפש, “נדנדה בשניים” ו”יהודי בחושך” של תיאטרון הקאמרי. הצגת הבונוס שתתקיים הינה הפקה מיוחדת של אנסמבל תיאטרון כפר סבא שמידע עליה יפורסם בהמשך.

ראש העירייה, רפי סער, “עיריית כפר סבא תמשיך לפעול למען כלל תושביה, ותביא לכפר סבא את מיטב האמנים, ההצגות וההרצאות המובילים ביותר. בחזוני העירוני לאירועי תרבות וספורט מקום מרכזי, שכן הם מהווים מקום מפגש לקהילה העירונית ולדו שיח בנושאים מגוונים ורב תרבותיים”.

לתכנית ההצגות לחצו כאן »

למידע נוסף ורכישת כרטיסים היכל התרבות העירוני *6775 ובאתר ההיכל

תגובות