עובדי עיריית כפר סבא, שומעים? אתרו פנסים מקולקלים ברחבי העיר ותכלו לזכות בפרסים

משחק אינטראקטיבי ראשון מסוגו בארץ שמיועד לעובדי העירייה על מנת לאתר פנסי רחוב מקולקלים במרחב העירוני במטרה לתקנם. מדובר על צעד לייעול השירות הפנים ארגוני באמצעות פרגון לעובדים בתחרות נושאת פרסים. המשחק היעיל החל השבוע ובעקבותיו נרשמו כבר עשרות קריאות מוקד מעובדי העירייה שיזכו בפרס על ערנותם.

מאת: אירית מרק

איך משחקים? עובדי ועובדות העירייה שמסיירים ברחובות העיר באופן יומיומי, אם במסגרת עבודתם ואם כתושבים, ונתקלים בפנס רחוב שרוף או פגום במרחב הציבורי נדרשים לפתוח קריאת מוקד לטיפול בו. העובד הראשון שימצא פנס מקולקל ויפתח קריאת מוקד יזכה בפרס מפנק. מדובר על רעיון חדשני וראשון מסוגו בארץ, כשהרעיון שעומד מאחוריו הוא שבאמצעות משחק ניתן להביא לשפר את ההישגים העירוניים ובכך להביא לשירות מצוין לתושבים.

כפרסבאים מצטרפים לקבוצה הגדולה והמובילה בעיר של תושבי כפר סבא >> כפר סבא שלנו 
צילום: pixabay

בהקשר זה נזכיר כי עיריית כפר סבא, בהובלת מחלקת השירות באגף שירות והסברה, מקדמת תכנית אסטרטגית ורחבת היקף, “שירות עם משמעות”,  לשיפור ולייעול השירות העירוני, ובמסגרתה כבר הונגשו שירותים רבים באופן דיגיטלי, ביניהם: זימון תורים באינטרנט; זמני תקן לשירותים העירוניים; פנייה למוקד 106 באמצעות מסרון ובפייסבוק העירוני; זמני תקן לכל פעילויות העירייה, סדנאות שירות לעובדים, סקירה ומדדיה של שירותים עירוניים, הכנסת מערכות טכנולוגיות ועוד.

יצוין כי המשחק היעיל החל השבוע ובעקבותיו נרשמו כבר עשרות קריאות מוקד מעובדי העירייה שיזכו כאמור בפרס על ערנותם.

תגובות