מומלץ: אנגוס, מסעדת הבשרים האהובה מגיעה לכפר סבא במתחם G

רשת המסעדות אנגוס מתרחבת. בימים אלה נפתחה המסעדה החמישית במספרה במתחם G בכפר סבא, בתום מספר חודשים של שיפוצים. הסניף החדש מעוצב באופן דומה לסניף הדגל מרחוב הארבעה בתל אביב. המסעדה החדשה משתרעת על פני שטח של כ 300 מ”ר. היא מחולקת לחלל פנימי עם כ 120 מקומות ישיבה ובר מרכזי רחב. למסעדה דק חיצוני הבנוי כמרפסת עם 40 מקומות ישיבה נוספים.

מאת: אירית מרק

אנגוס כפר סבא צילום רגב זרקה

המסעדה שמה בפרונט את נתחי הבשר האיכותיים המגיעים מעדרים במרעה בהרי הגליל, מציע מגוון רחב של נתחים מיוחדים ומציע מגוון רחב של נתחים מיוחדים וסטייקים כחלק מהתפריט הקבוע לצד מנות ראשונות נפלאות:

צלעות טלה-מתאפיינות בבשר רך בעל אחוז שומן פנימי גבוה 168 ₪, פריים ריב- המלך של הסטייקים אחת מ- 4 צלעות האחוריות של האנטרקוט 42 ₪ ל100 גר, טומהוק—פריים ריב בחיתוך הבית סטייק גדול במיוחד, המזכה את מי שמזמין אותו להיכנס להיכל התהילה של אנגוס 42 ₪ ל-100 גר’. פורטר האוס- סינטה ופילה על העצם, קלאסיקה במיטבה. 37 ₪ ל-100 גר’, סינטה ניו יורק קאט (עם העצם) -טעם עשיר חוויה מסעירה משקל הנתח 32 ₪ ל-100 גר’ פלטת בשרים מושחתת 2,100 גרם: ניו יורק- סטייק סינטה על העצם בחיתוך אמריקאי, 300 גר אנטרקוט 200 גר נתח קצבים, שייטל 300 גר, קבבונים-200 גר, צ’וריסו 200 גר 685 ₪.

מומלץ ביותר בעיקר בגלל הבשר והשרות

השבוע ביקרנו באנגוס, שעוד טרם שמו שלט בכניסה כבר הייתה המסעדה מלאה בסועדים, כנראה שמה אכן יוצא מהצפון למרחקים.

בן זוגי לארוחה התפעל וללא היסוס אמר שזה ההמבורגר הטוב ביותר שאכל בחייו כמו גם הקרפצ’יו עליו התענג. אני הזמנתי קבבוני טלה שהיו עשויים לעילא, עם סלט וציפס ונהנינו עד הביס האחרון. אפילו ההגשה מושלמת. אווירה מופלאה במסעדה הענקית, מה שנותן לכל שולחן מרחב שקט והשרות, הו השרות… באמת שמזמן לא נתקלנו בשרות שכזה. מושלם עם טעם של לפחות פעם בשבוע. מלצרים אדיבים, מיומנים, זריזים, מכירים היטב את התפריט, הייתם נפלאים !

אחת המסעדות שנהנינו ביותר לבקר בה ואיך אומרים בכלה מאיסטנבול… : “טוב שאתם קיימים”.

מנות חדשות

לצד אלו יהיו גם מנות חדשות כגון ירושלמי על הפלאנצ’ה- מעורב חלקי פנים מובחרים של בקר וטלה, מוקפצים על הפלאנצ’ה ומוגשים עם טחינה 36 ₪ צ’וריסו טלה- נקניקיית צ’וריסו חצילים קלויים פטרוזיליה עגבניות קצוצות וטחינה38 ₪ טליאטה – רצועות דקות של וואסיו (לב הפלדה) צרובות על מחבת לוהטת , מוגש עם פרמז’ן, שמן זית , לימון ועלי ארוגולה 65 ₪ קדירת זנב שור-תבשיל קדירה של זנב עם ירקות שורש – 52 ₪ , לצד סלטים, עיקריות של עוף ומבחר המבורגרים וכריכם כמו
אנגוסבורגר – חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון חמוץ ביתי ובצל סוגל. 52 / 72 ₪ ; המבורגר שחיתות – חסה אייסברג, ממרח גבינה כחולה דבש ואגוזי לוז, ביצת עין ובצל מקורמל. 66/86 ₪ ; המבורגר לואיזיאנה – חסה אייסברג, גבינת צ’דר, האש בראונז ביתי, טבעות בצל ורוטב ברביקיו מעושן. 62/82 ₪; צ’יזי בורגר – 2 המבורגרים (120 גרם כל אחת), עם מלא גבינת צ’דר, חסה אייסברג,עגבניה, מלפפון בכבישה ביתית, בצל סגול וטחינה מעושנת 66 ₪ ; כריך סלופי ג׳ו – המבורגר מפורק, עם גבינת צ’דר מוגש עם בצל מקורמל ורוטב ברביקיו 55 ₪ ; כריך פילי צ’יז סטייק – נתחים דקים של בשר אנגוס מיושן, צרובים על הפלנצ’ה עם בצל מושחם וגבינת צ’דר. מוגש עם חסה, עגבנייה ורוטב אנגוס 65 ₪

ארוחה טרייה ומזינה

לדברי דוריאן קופיט, מנכ”ל פרימרו “מסעדת אנגוס בG כפר סבא מהווה את יריית הפתיחה להתרחבות הרשת והבאת הטעמים המעולים שלנו, חומרי הגלם הטריים והאווירה המנצחת לתושבי השרון. כתושב כפר סבא היה חשוב לי להביא את בשורת הבשר האיכותי בראשונה לסביבת ביתי ומשפחתי, התפריט המגוון שלנו מציע מענה לכל אוהבי הבשר והבילוי החל מהורים שרוצים שילדיהם יאכלו ארוחה טרייה ומזינה, דרך חבר’ה שרוצים לאכול תפריט המבורגרים חובק עולם, או נתחים עסיסיים ועד לזוגות שרוצים להתפנק עם סטייק טוב ויין , במסעדות שלנו שמחים לארח את כולם. בקרוב הרשת תפתח סניפים נוספים ברחבי הארץ יש למה לצפות”.

רשת אנגוס הוקמה ב 2010 על ידי פאדי דבאח. שלושת הסניפים הראשונים של הרשת נפתחו בצפון הארץ וב-2015 נפתח סניף הדגל ברחוב הארבעה בתל אביב. במהלך השנה האחרונה הקים הבעלים, פאדי דבאח, יחד עם המסעדן ₪ ואיש העסקים דוריאן קופיט את קבוצת “פרימרו” אשר בבעלותה רשת אנגוס וביירן מרקט. הקבוצה עובדת על פיתוח ורכישת מסעדות נוספות. ההתמחות של מסעדת אנגוס היא בבשר איכותי, מקומי וטרי. כל מנות הבשר לרבות המבורגרים, נקניקיות, תבשילים וכמובן נתחי הבשר האימתניים מגיעים לצלחת היישר מהעדר הפרטי של הבעלים. המסעדה הציבה סטנדרט של טריות והקפדה על כל תהליך הבשר, דבר שלא קיים באף מסעדה אחרת בארץ.

אנגוס - מתחם G, כפר סבא, טל' 09-9796655 7 ימים בשבוע

 

תגובות