בחירת שעונים, טיפים והמלצות

שעון הוא לא רק כלי באמצעותו ניתן לקבוע את שעת היממה, אלא הוא תכשיט אופנתי לכל דבר ועניין. יש מי ששעונים הם אהבתם הגדולה ועל כן יש ברשותם מספר רב של שעונים שכל אחד מתאים לאירוע שונה וסט בגדים אחר, אך יש מי שזו הפעם הראשונה שהוא שוקל לרכוש שעון. בין אם אתם חובבי שעונים ובין אם זו הפעם הראשונה שלכם שאתם רוכשים שעון, חשוב לקרוא את הטיפים הבאים ואת ההמלצות הבאות ורק לאחר מכן לרכוש את מבוקשכם.

כך תרכשו את השעון הבא שלכם

אם שעונים הם העדפה שלכם ואותם אתם מחפשים בנקודה זו של חייכם, כדאי שתיקחו בחשבון את ההמלצות הבאות:

  • תקציב – אחד הדברים הראשונים שחשוב לעשות עוד לפני שיוצאים לחפש את השעון הבא שלכם, הוא להגדיר תקציב. כל עוד תגדירו תקציב, יהיה לכם קל יותר למצוא את מבוקשכם. קחו בחשבון כי ישנם לא מעט שעונים שמוצעים למכירה, החל מכמה מאות שקלים ועד אלפי ועשרות אלפי שקלים לשעון אחד ועל כן חשוב לדעת כמה תרצו להשקיע אחרת יהיה לכם קשה מאוד למצוא את מבוקשכם ותלכו לאיבוד בין שלל האופציות. סיבה נוספת בשלה חשוב להגדיר מחיר, היא לא לחרוג מהיכולות הכלכליות שלכם וכדי שלא תתפתו לרכוש שעון שעלותו עתידה להכניס אתכם לברוך כלכלי.
  • הבחירה בין שעון אנלוגי לשעון דיגיטלי – חשבו מה עדיף לכם, להביט בשעון ולראות מספרים או שדווקא מחוגים מצליחים לעשות לכם את זה? כל עוד תבחרו בסוג ספציפי של תצוגה, תוכלו להוריד מהאופציות שלכם לפחות מחצית מהכמות ותהיו קצת יותר ממוקדים.
  • צבע השעון – צבע הוא בחירה אינדיווידואלית. לכל אדם יש צבע מועדף וצבע אליו הוא לא מתחבר כלל, כך שהבחירה בשעון (ובטח אם זה השעון הראשון שלכם), צריכה להיות בהתאם לצבע אותו אתם אוהבים, משום שסביר להניח שגם מרבית הבגדים שלכם הם בצבע זהה או משלים ואז השעון יתאים כמעט לכל הופעה.
  • החומר ממנו עשוי השעון – החומר הוא סיבה נוספת שצריכה לגרום לכם אם לבחור בשעון ספציפי או לעבור הלאה לשעון הבא. סוגי השעונים הם רבים ומגוונים ובין היתר שעוני זהב, שעוני כסף, שעוני מתכת, שעוני פלסטיק, שעונים בעלי רצועת עור ועוד.

לסיכום – שעונים רבים מוצעים למכירה וכדי להיות ממוקדים בבחירה ולא להתבלבל, נכון להשקיע מחשבה מקדימה ולרכוש בדיוק את מה שמתאים לכם באופן אישי הן מבחינת סגנון העיצוב אך גם מבחינת התקציב.

תגובות