לאחר 100 ימים כראש עירייה, כינס רפי סער את העובדים ובישר על חזונו לפיתוח העיר “ליצור חיי יום יום טובים יותר ואיכות חיים לתושבי העיר כפר סבא”
צלם: רמי זרנגר

ראש העיר, רפי סער, נפגש השבוע עם כלל מנהלי ועובדי עיריית כפר סבא, במטרה להכיר אותם מקרוב, לספר על חזונו ולהציג בפניהם את מדיניות העירייה החדשה. במסגרת זו, סיפר ראש העיר אנקדוטות על ילדותו בכפר סבא, על הדרך המקצועית בה צעד והציג את חזונו העירוני. כל אגף הוזמן בשעה נפרדת, על מנת לאפשר היכרות אישית של ראש העיר עם העובדים ותפקידיהם.

כל מפגש החל בהצגת חזונו של ראש העיר שהינו: “ליצור חיי יום יום טובים יותר ואיכות חיים לתושבי העיר כפר סבא”. לאחר מכן הוצגה מטרת העל שעוסקת במצוינות השירות שניתן לתושבי העיר תוך בדיקה מעת לעת של חווית השירות הניתנת בעירייה. זאת באמצעות מספר ערכים שילוו את העשייה העירונית: אכפתיות, מקצוענות, מצוינות, התלהבות, אחריות, חדשנות, יצירתיות, שותפות ועבודת צוות.

הצטרפו לקבוצת כפר סבא שלנו

בפאן האישי סיפר ראש העיר לעובדים את סיפור חייו ואת דרכו המקצועית עד לבחירתו לראש העיר כפר סבא. רפי סער נולד לפני 50 שנים בכפר סבא, ולמד במוסדות החינוך העירוניים ובתיכון “כצנלסון”. הוא נשוי ואב לשלושה ילדים, ומחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובתואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה. בעברו כיהן כמנכ”ל עיריית כפר סבא וכראש מנהלת אזור התעשייה הוותיק ו”עתיר ידע” בכפר סבא. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ”ל הוד השרון, והוא מחזיק ברקורד מקצועי עשיר ומרשים בתחום ההתחדשות העירונית.

במהלך המפגש אמר ראש העיר, רפי סער: “עירייה של תושבים, אבל לפני הכול היא עירייה שמורכבת מאנשים. עיר שקמה לפני 116 שנים, אשר מייסדיה עלו לישראל מלאי אידאלים בשנות ה- 30 והקימו מושבה. עיריית כפר סבא היא סיפור של שהחל באנשים עם תשוקה לעשייה ואהבה לבני אדם, ומגיע מתוך ההבנה שהעשייה המשותפת היא דרך נהדרת לחבר בין אנשים, אבל מעבר לכל – עיריית כפר סבא היא עירייה שחותרת לשפר את חיי התושבים”.

תגובות