כך תבחרו נכון מעצב פנים בשרון

אזור השרון הוא אזור שבו ניתן למצוא המון בתי קרקע- בין אם בערים כמו הרצליה, הוד השרון וכפר סבא ובין אם בכל הקיבוצים, המושבים, הכפרים והישובים הקהילתיים הרבים באזור השרון ומסיבה זו יש גם דרישה גבוהה יותר למעצבי ומעצבות פנים. זאת למרות שגם בדירות כמובן ניתן לעשות עיצוב פנים ואפילו כדאי, אך הנטייה לרצות לעצב את הבית גדולה במיוחד בבתים פרטיים. איך בעצם בוחרים מעצב פנים בשרון, למה בכלל חשוב לשכור מעצב פנים והאם בכל שיפוץ של בית חייב או מומלץ לשכור מעצב פנים? כל התשובות לפניכם.

איך בוחרים מעצב פנים?

לבחירת מעצב פנים יש חשיבות רבה. החלפת מעצב באמצע תהליך היא כמעט בלתי אפשרית ותגרום לנזק רב- הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זמני התהליך. מסיבה זו חשוב לבחור את מעצב הפנים בקפידה. כיצד תעשו זאת?

Modern interior design living room with dinning table
  1. חפשו מישהו מקומי: אם אתם גרים בשרון חפשו מעצב פנים בשרון, אל תלכו רחוק כדי למנוע מצבים של עיכובים והמתנות למעצב ולצוות שלו שמגיעים ממקום אחר.
  2. תמיד כדאי ללכת על מעצבי פנים מומלצים: חברים, משפחה, שכנים ומכרים- כולנו מכירים אנשים שעשו בבית עיצוב פנים. תשאלו אותם אם הם ממליצים ולכו לראות את התוצאות שהם קיבלו.
  3. חפשו באינטרנט: חיפושים כמו: “מעצב פנים מומלץ בשרון”, “מעצב/ת פנים בשרון” או לחילופין “מעצב פנים+ העיר שאתם גרים בה או לידה” יניבו לכם מבחר של תוצאות. היכנסו למספר אתרים, קראו קצת על המעצב או המעצבת וחפשו את דף הפרויקטים או תיק עבודות. חפשו גם את אותו מעצב בגוגל ובפייסבוק וראו מה אנשים אומרים עליו.

למה חשוב לשכור מעצב פנים?

יש שיאמרו שאת תהליך עיצוב הבית ניתן לעשות לבד והם כנראה צודקים, אך התוצאה שהם יקבלו כנראה תהיה רחוקה ממה שהיא הייתה יכולה להיות אם היו שוכרים מעצב פנים. בתהליך העיצוב יכולות לקרות הרבה טעויות ותקלות שאת רובן אפשר לצפות מראש אם נעזרים באיש מקצוע. מעצב פנים יודע לחזות את כל הבעיות עוד לפני התהליך וידע לפתור אותן או לא להגיע אליהן. בנוסף, הוא ידע לתכנן לכם את תקציב השיפוץ ולשמור שלא תחרגו ממנו דבר שאנשים רבים לא עושים ולכן נקלעים המון פעמים לצרות- הם חורגים מההוצאות שציפו להן ונתקעים בתהליך השיפוץ או נאלצים ללוות כספים.

האם בכל שיפוץ צריך שיהיה מעצב פנים?

התשובה לשאלה היא לא. אם מדובר בשיפוץ שנועד לתיקון דברים בבית או לעשות סדר מחדש בבית או אפילו להכניס לו קצת צבע, תוכלו לעשות זאת בעזרת שיפוצניק, מעצב הום סטיילינג וכמובן, גם לבד.

 

תגובות