פרחים בשרון

אי אפשר שלא להיכבש בקסם של זרי פרחים ססגוניים המבשמים את האוויר ומביאים את הטבע אל הבית או לחיים. מחקרים הצביעו על האפקט החיובי המשמעותי שיש לפרחים בהפגת מתחים ויצירת תחושות של אושר ושמחה – כלומר, על בריאות רגשית. אנשים בכל הגילאים מביעים התרגשות כאשר הם מקבלים פרחים ומכירי תודה.

מחקרים גם מדווחים על כך שאנשים שקיבלו משלוח פרחים הביעו תגובה חיובית עוצמתית יותר לפרחים מאשר למתנות אחרות. אפילו אם מעמידים מישהו במתחם ציבורי עם פרחים אנשים מתקרבים אל הנציג יותר מאשר אילו החזיק מוצר אחר. המסקנה היא שאנשים “נמשכים” לפרחים ואלה מעוררים את חוש הראייה והריח .

הסוד הפרחוני מביא אנשים להזמין משלוחי פרחים באירועים חגיגיים אבל גם כשהם רוצים לבשר למישהו כמה הם אוהבים אותו או לקשט את הבית לקראת השבת. אילו אופציות פרחוניות עומדות לרשותכם ועל מה להקפיד כאשר בוחרים משלוחי פרחים בשרון?

פרחים בהתאמה אישית

תוכלו לבחור סידור פרחים מבין קולקציות הזרים הקיימות המשלבות בין גוונים בולטים או בחיבור בין שלל צבעים, כאשר יש קולקציות מוכנות מראש כו למשל, זרים לבנים או זרים לחתונות. אלטרנטיבה לזרים מוכנים היא לבקש שיכינו עבורכם זר אישי מפרחים מועדפים או שילובים ייחודיים.
אפשר להרכיב את הזר המבוקש מפרחים נבחרים אהובים על מקבל הזר או לפי פרחי העונה, שילובי צבעים ייחודיים וזרים המותאמים לאופי וסוג האירוע. למשל, יש זרים שמביאים בצבעוניות רעננות קיצית ואחרים מחוברים יותר לגווני החורף.

זר בסטייל

החלטה נוספת שכדאי לקבל היא בנוגע לדרך בה יהיה ארוז הזר למשל, בנייר שקוף החושף את הגבעולים או זר שיגיע באגרטל זכוכית דקורטיבי או בקופסה קלאסית מקרטון, פלסטיק או עץ – פריטים עיצוביים שאפשר לשמור להמשך ולהשתמש בהם למטרות עיצוביות שונות מסידורי פרחים ועד כפתרון אחסון מקושט בבית. ניתן להבחין גם בשילובי הצבעים בין גווני הזר לקופסה עצמה וכן לאופי של הזר – פראי או מוקפד, צורת עלי הכותרת וקישוטים ואקססוריז שעושים הבדל גדול, כמו למשל, סרטים צבעוניים. התייחסו גם לגודל המארז המבוקש. שימו לב שרוב הזרים מוצעים בארבעה גדלים שונים ולגודל יש השפעה על הרושם וגם על תו המחיר.

שילובים מנצחים

לא על זרי הפרחים לבדם. כיום אפשר לפנק ולרגש מישהו שאוהבים ולהעלות לו חיוך על הפנים בשילוב בין זר פרחים למותרות כמו בונבוניירה טעימה, לבבות שוקולד, בלוני הליום ענקיים, עינוגי פירות או עוגות מעוצבות, כך שהשליח מגיע כבר עם הפתעות נוספות המעשירות את הזר או מיועדות כמתנות נלוות לזר, למשל, אם מדובר באירוע חגיגי או משפחה שחוגגת לדוגמא חנוכת בית ומחפשים מתנה גדולה לבני המשפחה בלי לבחור זר ייחודי או פריט לכל אחד מהם.

איך לבחור משלוח פרחים?

באופן טבעי, חשוב לבחור חברת פרחים או חנות המתמחה בפרחים ועוד פינוקים הממוקמת באזור מגוריכם או בקרבה גיאוגרפית לאזור אליו אתם מייעדים את המשלוח על מנת שהמשלוח יגיע במהירות המקסימלית. בדקו אם ישנה אפשרות ללכת ולבצע הזמנה במקום עצמו או מדובר בהזמנה אינטרנטית פשוטה לביצוע כאשר אפשר לבצע סינון של גודל וסוג הזר. התייחסו לתנאי משלוח כמו למשל, עד איזו שעה יש לבצע הזמנה על מנת שהזר יישלח ויגיע באותו היום וכמובן מה עלות המשלוח המשוערת, האם ניתן לצרף ברכה אישית ולבחור את הברכה מבין מבחר כרטיסי ברכה. חפשו חנות פרחים או חברת מתנות מומלצות בשרון עם היצע עשיר של פרחים בשלל סגנונות, ביחס אישי ובשירות מקצועי.

 

תגובות