ראש העירייה, רפי סער, מוציא לפועל תכניתו להחייאת רחוב ויצמן כפר סבא: מופעי רחוב ושורת צעדים נוספת למען הסוחרים

פרסום ראשון: עיריית כפר סבא קיימה הבוקר במפתיע הופעות כלייזמרים בשלושה מוקדים לאורך רחוב ויצמן להנאת הציבור. עוברי אורח שטיילו ברחוב וערכו בו קניות הופתעו ונהנו מאד מההופעה.

חבורות הכלייזמרים הופיעו וניגנו מגוון רחב של שירים שמחים ביניהם גם שירי חג פורים להנאת הקהל.

צעד זה מצטרף לשורת צעדים שנקט ראש העיר כחלק ממדיניותו החדשה, ביניהם גם: אירועי “שישירושלים”, תהלוכת העדלאידע, הגדלת מספר החנית לאורך ויצמן ורבים נוספים. יש להדגיש כי מדובר בניצנים ראשונים ובקרוב יתבצעו עוד שורת צעדים למען הסוחרים.

ראש העיר, רפי סער, אמר לאתר השרון פוסט “רחוב ויצמן שלנו הוא הלב הפועם של כפר סבא, ואנו מחויבים להשקיע בו, לטפח אותו ולסייע לחיזוק העסקים והתוצרת המקומית. מסיבה זו, יזמתי אירועים רבים לרווחת התושבים ובעלי העסקים. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק במגוון האירועים ומאחל לכולם חג פורים שמח”.

מאת: אירית מרק

עוברי אורח שטיילו הבוקר ברחוב ויצמן הופתעו מהופעת רחוב של כלייזמרים שניגנו שירים חג עליזים. המופע ביוזמת ראש העיר רפי סער לחזק את מרחב ויצמן עיריית כפר סבא קיימה הבוקר במפתיע הופעות כלייזמרים בשלושה מוקדים לאורך רחוב ויצמן להנאת הציבור. עוברי אורח שטיילו ברחוב וערכו בו קניות הופתעו ונהנו מאד מההופעה.חבורות הכלייזמרים הופיעו וניגנו מגוון רחב של שירים שמחים ביניהם גם שירי חג פורים להנאת הקהל.צעד זה מצטרף לשורת צעדים שנקט ראש העיר כחלק ממדיניותו החדשה, ביניהם גם: אירועי "שישירושלים", תהלוכת העדלאידע, הגדלת מספר החנית לאורך ויצמן ורבים נוספים. יש להדגיש כי מדובר בניצנים ראשונים ובקרוב יתבצעו עוד שורת צעדים למען הסוחרים. ראש העיר, רפי סער, אמר לאתר השרון פוסט "רחוב ויצמן שלנו הוא הלב הפועם של כפר סבא, ואנו מחויבים להשקיע בו, לטפח אותו ולסייע לחיזוק העסקים והתוצרת המקומית. מסיבה זו, יזמתי אירועים רבים לרווחת התושבים ובעלי העסקים. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק במגוון האירועים ומאחל לכולם חג פורים שמח".

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום חמישי, 21 במרץ 2019

תגובות