כבוד: דורה כפר סבא סיימה במקום הראשון בטורניר הכדורשת הבינלאומי שנערך באילת

קבוצת הנשים בכדורשת של דורה כפר-סבא סיימה במקום הראשון וזכתה במדליית הזהב בטורניר הכדורשת הבינלאומי שננעל באילת ונערך ביוזמת איגוד הכדורשת הישראלי.

בטורניר השתתפו 160 קבוצות מישראל וגם קבוצה אורחת מרומניה והמשחקים נערכו ב-13 אולמות כדורשת ברחבי העיר, ב-19 מסלולים לפי רמות והישגי הקבוצות במהלך העונה.

במסלול על שיחקו 8 קבוצות ליגת על כאשר למשחק הגמר העפילו מכבי ונוס חיפה וקבוצת דורה כפר סבא., שניצחה 0:2 וזכתה בתואר היוקרתי לעיני כ-1,000 צופים שמילאו את אולם הספורט באילת.

קבוצת דורה כפר סבא מובילה גם את ליגת העל. הקבוצה, בהדרכת המאמנת שירז סאגה-ליאם, לשעבר שחקנית הפועל כפר-סבא בכדורעף, כוללת את אדווה שוורץ-אוסד, אורנה יונגמן, אירית אברהם הנדלר, ילי רווה סיוון, לילך דונאטו, לירון שכנאי, קרן בנצור וקפטנית הקבוצה, רונית גורן, שלי בקר ותרזה קרגולה

יש לציין כי על אף הגידול החד מדי שנה במספר הספורטאיות והקבוצות המשתתפות בתחרות הבינלאומית ובליגות השונות של איגוד הכדורשת הישראלי, טרם הוסדר תקצובן של אלפי ספורטאיות הכדורשת בישראל. לאחרונה פנה האיגוד למשרד הספורט במכתב התראה בנושא בטענה כי מדובר באפליה מגדרית אסורה בחלוקת תקציבי הספורט.

 

יו”ר איגוד הכדורשת מיכל סיון: “ענף הכדורשת בישראל תפס תאוצה בשנים האחרונות, אלפי נשים בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת משחקות בליגות של האיגוד הישראלי לכדורשת. כל שנה, בחודש מרץ , מקיים האיגוד טורניר בינלאומי באילת, בשיתוף עם עיריית אילת ומכבי ישראל. סוד ההצלחה של הטורניר בהיותו שילוב מנצח של ספורט ופעילות חברתית של נשים מלאות עוצמה”.

הטורניר הבינלאומי לכדורשת נערך זו השנה השמינית באילת והשתתפו בו שחקניות (בטווח הגילאים 30 -50) מהארץ ומהעולם ב-4 ימי משחקים ובמקביל נוהלו גם במשחקי כדורשת בחופים.

תגובות