שירות חדש לתושבים בעיריית כפר סבא: כל העירייה במספר אחד
*מדובר בשירות חדש במסגרת מדיניותו של ראש העיר, רפי סער, לחדשנות בשירות המאפשר להשיג כל טלפון עירוני בקלות, בנוחות ובמהירות באמצעות חיוג למספר אחד וללא צורך להשתמש באלפון הטלפונים
*פשוט מחייגים *6890 ומועברים מידית לאגף/מחלקה הנדרשת.
עיריית כפר סבא, בהובלת אגף שירות והסברה ובשיתוף אגף המחשוב, מציעה לתושבי העיר שירות חדש: כל העירייה במספר אחד *6890. מדובר על שירות חדשני, שמאפשר באמצעות שיחת טלפון אחת להתחבר אונליין לאגף/המחלקה הנדרשת. באמצעות השירות החדש ניתן להתקשר ישירות למוסדות העירייה, למוקד 106, לאגפים ולמחלקות. עד כה תושב שהיה מעוניין להגיע לגורם עירוני נדרש לחפש את מספר הטלפון המתאים באתר העירוני או להתקשר למוקד, ואף לזכור מגוון רחב של מספרי טלפון של הגורמים הרלוונטיים. כעת, במספר אחד ניתן להגיע לכל גורם עירוני מבוקש במהירות ובנוחות. השירות פועל באמצעות הכוונה קולית של התושב ובאמצעות שאלות מנחות, והוא זמין מכל טלפון- נייד ונייח כאחד.
שירות זה מגיע כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לייעול השירותים העירוניים והדיאלוג בין גורמי המקצוע לתושבים. יש לציין כי מדיניותו החדשה עוסקת במגוון רחב של תחומים אותם הוא מקדם, ביניהם: חינוך, תחבורה וחנייה, קידום המרקם העסקי, התחדשות עירונית ורבים נוספים.
ראש העיר, רפי סער: “התושבים הם במרכז- מבחינתי זו אינה סיסמא אלא מציאות שלאורה אני פועל עוד מרגע כניסתי לתפקיד. מטרתי העיקרית היא להעניק לכל אחד מתושבי העיר שירות מצוין וחדשני ואנו פועלים במלוא המרץ על מנת להשיג יעד זה. הנתב החדש, שמאפשר התקשרות עם גורמי המקצוע בעירייה בקלות, בנוחות ומכל טלפון הינו צעד נוסף לייעול השירות העירוני. אני קורא לציבור התושבים לבצע שימוש במספר החדש עליו עמלנו במיוחד עבורכם ולהגיע לגורם המקצועי בעירייה בקלות וביעילות”
סגן ומ”מ מקום ראש העיר ומחזיק תיק השירות לתושב, עו”ד איתן צנעני: “השירות החדש יקל על התושבים ביצירת קשר עם גורמי המקצוע בעירייה שיטפלו בפניותיהם. מדובר על צעד משמעותי נוסף בדרך להשגת מטרת העל- ייעול השירות העירוני. אנו נמשיך לפעול למען תושבי העיר בייעול השירותים ובהנגשתם באופן דיגיטלי, קל ונוח”.