ראש עיריית כפר סבא, רפי סער ביוזמה מיוחדת ומגבשת: תושבי כפר סבא יחפשו את האפיקומן בפארק העירוני

עיריית כפר סבא, בהובלת מנהלת הפארק העירוני ואגף איכות הסביבה מזמינים את התושבים לחפש את האפיקומן בפארק העירוני, זאת באמצעות המשחק הדיגיטלי “Totem Time” – משחק אינטראקטיבי וחוויתי לילדים ולהורים בנושא הפסח. מדובר ביוזמה של ראש העיר, רפי סער, שנועדה להעניק לתושבים חוויה מהנה וזמן איכות עם הילדים בלי לצאת מהעיר.

התושבים מוזמנים להגיע אל הפארק העירוני, לשחק ולחפש את המטמון באמצעות מסע אינטראקטיבי על גבי מסך הטלפון הנייד, לחקור את הפארק דרך אתגרים, חידות, זיהוי תמונות, צילום, מציאות וירטואלית ועוד. כל טוטם דיגיטלי שמוצאים מחבר את המשתתפים לנקודת ציון נוספת בפארק וחושף בפניהם מידע רלוונטי המוצג באמצעות טקסט, וידיאו או אודיו, לחוויית ביקור מסקרנת ומפתיעה.

איך משחקים? פשוט מורידים את האפליקציה החינמית Totem Time בחנות האפליקציות, מגיעים לפארק העירוני, סורקים את הקוד שבשלט ונכנסים למשחק הניווט. החידות מוצגות על גבי המסך, והמשחק מבוסס מציאות בעולם האמיתי. יש להדגיש כי המשחק יהיה זמין בחופשת הפסח.

ראש העיר, רפי סער: “חול המועד פסח מזמן לנו הזדמנות נהדרת לבילוי עם הילדים ובני המשפחה ומה יותר טוב מלטייל בעירנו היפה שמלאה בפינות חמד. המשחק האינטראקטיבי החדשני, שמשלב את פנינת הטבע שלנו- הפארק העירוני עם משחק בטלפון הסלולארי, הוא בהחלט חוויה חדשנית ובעיקר קרובה לבית. כל שנשאר לכם הוא להגיע לפארק, ולחפש את האפיקומן יחד”.

להורדת האפליקציה ב- Google Play »

להורדת האפליקציה ב- App Store »

תגובות