המלצות למסלול טיול בפורטוגל עם רכב שכור

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות המובילים והפופולריים ביותר בקרב ישראלים, ניתן לטייל במדינה כל השנה בגלל מזג האוויר הנוח יחסית, אך העונה המומלצת לטיול עם רכב היא בחודשים מאי עד יוני ובין החודשים ספטמבר עד אוקטובר.

pixbay

פורטוגל מציעה נופים מדהימים ופראיים, ערים עתיקות עם אווירה קסומה ומרגשת, כפרים ציוריים, ארמונות מפוארים, טירות יפות מתקופות שונות, מבצרים מרשימים, שמורות טבע מדהימות ביופיין, חופי ים מהיפים בעולם, חופי גלישה ידועים ושפע אטרקציות לכל הגילים ולכל הרכב משפחתי. כדי לטייל לאורכה ולרוחבה של פורטוגל, כדאי להזמין דיל הכולל רכב שכור מראש, כך תוכלו לחסוך עלויות והרכב ימתין לכם בנמל התעופה, ומיד לאחר הנחיתה תוכלו להתחיל בטיול המהנה.

מסלול מומלץ ל-8 ימים בפורטוגל

פורטוגל ממוקמת בדרום מערב אירופה, בחצי האי האיברי, המדינה גובלת בספרד ויש בה חופי ים ארוכים. תחת ריבונותה של פורטוגל נמצאים מספר איים באוקיינוס האטלנטי, ביניהם איי מדיירה. כדאי לדעת כי המסלול המומלץ מתחיל בליסבון, לכן כדאי לרכוש טיסות לעיר הבירה של פורטוגל, אך אפשר לתכנן ולהתחיל את הטיול גם מיעדים אחרים כמו פורטו. יש מספר חברות תעופה המציעות טיסות ישירות לפורטו ולליסבון, אך אפשר להוזיל עלויות ולטוס בטיסות עם נחיתת ביניים או טיסות קונקשן.

המסלול שאנו מציעים מתחיל בליסבון, אם שכרתם רכב מראש תוכלו להגיע באמצעותו בנוחות למלון, אפשרות נוספת היא לשכור רכב אחרי הנחיתה, בשדה התעופה או בעיר. אגב, הכבישים בליסבון עמוסים לעייפה וגם קשה למצוא חניה פנויה במהלך היום, לכן מומלץ להשאיר את הרכב בחניה של המלון ובאמצעות מדריך טיולים בליסבון לבקר בכל אתרי החובה ולהכיר את העיר לפני שמסתובבים ברגל, ברכב או באמצעות התחבורה הציבורית היעילה.

במהלך השהות בליסבון כדאי לבקר באטרקציות מעניינות ומרשימות כגון פארק אדוארדו השביעי, מוזיאון האמנות קלושטה גולבנקיאן,

לאחר הביקור בליסבון כדאי להמשיך לעיירת הנופש הידועה סינטרה, העיירה נמצאת במרחק של נסיעה קצרה מעיר הבירה ליסבון, יש בה ארמונות מפוארים, טירות קסומות ומדהימות ביופיין ושרידים ארכאולוגיים מרשימים, זו גם אחת האטרקציות הפופולריות בפורטוגל. לאחר הסיור המרתק בארמונות ובטירות, כדאי להמשיך הלאה לעבר חוף הים הנקרא Praia da Adraga, זהו אחד החופים היפים במדינה ואפשר לחזור לליסבון למלון או להמשיך הלאה ולישון באחת הערים הצפוניות, ביניהן טומאר.

טומאר היא אחת הערים העתיקות בפורטוגל, כדאי לבקר במנזר הטמפלרי העתיק שנבחר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. בטומאר יש גם מספר בתי כנסת עתיקים ומרשימים, כנסיות יפות ומסעדות מעולות. בהמשך הטיול כדאי לעצור בעיר קוימברה, לצאת לטיול רגלי בשמורת הטבע סרה דה אשטרל, לעצור לסיור קצר בעיירת האנוסים בלמונטה, לבקר בעיר גוארדה, לחצות את עמק הדורו, לבקר בכנסיית גבירת הדמעות ולאחר מספר ימים תגיעו לפורטו, העיר השנייה בגודלה ובחשיבותה אחרי ליסבון.

בדרך חזרה לליסבון כדאי לעצור בעיירה אביירו המכונה ונציה של פורטוגל, לשוט במוליסיירוס ולבקר במוזיאון המלח הידוע.

 

תגובות