שמחה גולדין אביו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, בראיון לרשת ב’: “הדר הופקר בזמן הקרב. מה שקרה עם באומל זה מה שעתיד לקרות לכל ההורים של החיילים שיוצאים לקרב”

שמחה גולדין אביו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, בראיון לקלמן ליברמן בכאן רשת ב’: “הדר הופקר בזמן הקרב. מה שקרה עם באומל זה מה שעתיד לקרות לכל ההורים של החיילים שיוצאים לקרב – תחכו 37 שנים, תחכו 40 שנה, זה לא מה שצה”ל מבטיח לחייליםממשלת ישראל דואגת להעביר מיליונים בדולרים לעזה, היא לא שמה בראש סדר העדיפויות את החזרת החיילים.

 

“מעניין אותי ההבדל בין נעדרי סולטאן יעקוב והדר גולדין. הדר גולדין נמצא בידי החמאס, מוחזק על ידיהם, כולם יודעים מי מחזיק אותו במשך 5 שנים. הוא הופקר תוך כדי קרב והופקר בסיום הקרב, ורה”מ לא עושה שום דבר להביא אותו, על ידי זה שהוא יפעיל לחץ על החמאס או לחץ בינלאומי כפי שהוא עשה במקרה הזה. הוא נותן לנו לחכות 37 שנה.”

עוד אמר גולדין: “חשוב מאוד שחיילי צה”ל שנופלים בקרב ומוחזקים על ידי אויב יוחזרו לקבר ישראל. זו חובה של מי שמוציא אותם לקרב, וכל ממשלות ישראל נכשלו פה במשך 37 שנה להביא את נעדרי סולטאן יעקוב ועדיין לא הביאו אותם. הדר גולדין הוא החייל הישראלי הראשון הנעדר שתוך כדי קרב הוכרז חלל, הופקר בזמן הקרב.  מאז ועד היום משפחת גולדין העמידה בפני רה”מ ובפני העם הישראלי להביא את החיילים משדה הקרב על ידי לחץ על האויב ועל ידי הפעלת מנופים כדי שהאויב יבין שהחזקת חיילים הוא לא נכס אלא נטל והוא לא עושה את זה במשך 5 שנים.”

“ממשלת ישראל וצה”ל יכולים להפעיל על החמאס כל לחץ שהם רוצים, הם לא מפעילים אותו והחזרת החיילים היה צריך להיות הצעד הראשון שממשלת ישראל עושה כדי ללחוץ על החמאס ולא עושים את זה, עושים ההפך, נותנים לחמאס כל מה שהוא רוצה ודוחים את המשפחות כל הזמן. ההבדל המהותי הוא שפה ממשלת ישראל מתוך חולשה או שרוצה להסתיר כל מיני דברים לא עושה את מה שצריך לעשות. כל מה שנכנס לעזה מעבר לקו מסוים צריך להיות מנוצל לטובת החזרת החיילים וזה לא נעשה.”

“מה שאנחנו שומעים זו אותה הבטחה של רה”מ שאפילו פרסם אותה בכתובים שלא תהיה הסדרה בלי להביא את החיילים, מילה ריקה מתוכן, כי מאז החמאס מקבל כל מה שהוא רוצה.”

תגובות