יום העצמאות בשכונות עלייה, קפלן ויוספטל, בכפר סבא, עם הזמרים מאור אדרי, ציון גולן, פיני חדד ואיזקיס

אירועי יום העצמאות בשכונות: עלייה, קפלן ויוספטל יתקיימו השנה במגרשי הכדורגל המשודרגים וזאת לבקשת התושבים. האירועים יתקיימו ביום חמישי ה- 9.5 החל מהשעה 18:00 וכוללים מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה והופעות של מגוון האמנים.

האירוע בשכונת עלייה יתקיים במגרש הכדורגל הפועל כפר סבא שבשכונה, ובמהלכו יופיעו מאור אדרי וציון גולן. כמו כן, מופעים לילדים: סמולקין וליזה ונתי הגעתי הופעתי. במקום יוקם מתחם של מתנפחים וכן סוכר וברד חופשי ללא עלות לילדים.

באירוע במגרש הכדורגל בית”ר כפר סבא, המשותף לשכונות קפלן ויוספטל, יופיע ירון אילן שיארח את פיני חדד, איזקיס, מורן קריטי ובועז טביב. כמו כן, יתקיימו מופעים לילדים: סמולקין וליזה, ג’ימי וג’ן, הרקדת סלסלה ומופע תלבושות. יתרה מזאת, יתקיים מופע זיקוקין.

נזכיר כי עיריית כפר סבא, בהובלת רשות הספורט העירונית, שדרגה את שני מגרשי הכדורגל בשכונות והתקינה במקום דשא סינטטי לטובת שחקני הקבוצות. מסיבה זו, נדרשים תושבי השכונות שישתתפו בחגיגות העצמאות לשמור על מתקני הספורט ולא להשליך אשפה במקום. כמו כן, במתחם האירוע העישון אסור, וכן האכילה תותר רק במתחם האוכל המתוחם שיוקם.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא נערכת לאירועי יום העצמאות עם מגוון רחב של במות ואירועים לכל התושבים בכל הגילאים. נעננו לבקשת תושבי השכונה לקיים את האירועים המסורתיים בשכונות באצטדיוני הכדורגל תוך שמירה על המתקנים ששודרגו. אני מזמין באופן אישי את כל תושבי העיר להגיע לאירועים המהנים ולחגוג יחד את החג הלאומי”.

תגובות