למה כדאי לרכוש פרחים מלאכותיים? כל הטיפים ממש כאן!

כולם בוודאי מכירים את השפעה הטובה שיש לשהייה בקרבת הטבע, הרגשות החיוביים עולים, תחושת החמלה והרכות מציפים ואנשים נעשים נעימים יותר ונוטים ליעילות גבוהה יותר. למה כדאי לרכוש צמחייה מלאכותית? כל התשובות כאן!

מדמים פרחים אמיתיים

פרחים מלאכותיים מאופיינים בגוון עז, המדמה באופן מדויק את גוון הפרח בטבע. כל הגוונים: הלבן, האדום, הסגול, הכתום, הוורוד והצהוב הם בגוונים של הטבע עצמו. שילוב של שזירת זר פרחים עם משי רך, המדמה את מרקם עלי הכותרת בטבע, נראה ממש כמו זר טבעי ואמיתי בתוך אגרטל עם מים אשר מוצב בכניסת הלובי.

חסכון בעלויות

בנייני משרדים, בנייני מגורים, לובי ובתים פרטיים מקשטים את המרחבים הסגורים בצמחייה. אך, בניגוד לצמחייה הדורשת תחזוקה גבוהה, מערכות השקיה, ניקיון וגננות, חומרי הדברה, חומרי הברקה, טיפול מונע בחרקים ועוד. צמחייה מלאכותית דורשת ניקוי קל במטלית לחה אחת לתקופה. גם ההובלה של צמחייה מלאכותית ממקום למקום אינה דורשת צוותים מיוחדים והוצאות נוספות. ריקון אדניות או שירותי ניקיון לאבק המצטבר.

יוצרים סביבת עבודה מאוזנת

פרחים תורמים לעיצוב, לחן וליופי ואף יוצרים תחימה של חללים קיימים. הצבת פרחים מלאכותיים בין עמדות עבודה או בין חלל פרטי לחלל ציבורי יוצרת חיץ פיזי ותורמת לפרטיות. כיום ניתן למצוא פרחים מלאכותיים בכל הגדלים והצבעים, ואף להזמין זרים בהתאמה אישית לגוונים בהם המשרד מעוצב. משרדים המעוצבים בגוונים מונוכרומטיים כמו: לבן, שחור ואפור ייהנו מתוספת צבע טבעית וחיונית ומשינוי מרענן שלא מצריך: שבירת קירות, צביעה, הנחת חיפויים לקירות או החלפת ריהוט.

מקשטים כל אזור

רוצים לשדרג את חלל הרחצה? הציבו עציץ שולחני ממשפחת האלוורה. רוצים לשדרג את שולחן הכתיבה? תוכלו להוסיף עציץ המורכב מעלי מונסטרה או דרצניה או אף פרחים מלאכותיים בגווני לבן או פסטל עדינים, שינעימו את הסביבה ויוסיפו לה רוך ועידון. צמחייה מלאכותית אינה מוגבלת לטמפרטורה מסוימת או נדרשת לצל או אור טבעי. ניתן להציב אותה גם בחללים חשוכים, שאינם נהנים מאור יום או תחת גרמי מדרגות, בחדרי שירותים ובחללי עבודה שיתופיים תחת אור הניאון.

פתרון נהדר לכניסה מרשימה

אומרים שיש רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני והרושם הראשוני מתחיל בכניסה לבית ולעסק.
אחת הדרכים לייצר כניסה מרשימה בעלות נמוכה ועם היקף תחזוקה נמוך, מתאפשרת על ידי שילוב של פרחים מלאכותיים, המייפים את הסביבה ומוסיפים לה חיים ורעננות. כניסה המעוטרת בצמחייה מלאכותית תשפר באופן ניכר את התדמית העסקית בקרב הלקוחות והעובדים.

לסיכום, פרחים מלאכותיים מהווים פתרון זמין ובר השגה לסביבות פרטיות ועסקיות, המעוניינות להוסיף צמחייה למרחבים שלהן. הם קישוט נפלא לכניסות, חללי לובי, חדרי מגורים ומשרדים. פרחים מלאכותיים אינם דורשים תחזוקה, גננות או הובלה מיוחדת, הם אינם נובלים ונשארים רעננים לארוך זמן.

תגובות