שימוש נכון במוצרי קידום – איך זה עובד?

אחד התחומים המרכזיים והחשובים ביותר בעולם השיווק והפרסום הוא מה שמכונה לרוב –קידום מכירות, או בקיצור – "קדמ". זהו כאמור ענף נרחב המהווה עולם ומלואו, וכולל טכניקות שיווק ומכירה רבות ושונות. למעשה, כיום מרבית החברות הבינוניות והגדולות מפנות תקציבים בלתי מבוטלים (ובמקרים רבים אף מדובר בסכומי עתק) לצורך קידום מכירות, במגוון דרכים שונות, דוגמת אירועי קד"מ. אחת הדרכים היעילות והמשתלמות ביותר לסייע בקידום המכירות הוא באמצעות ייצור וחלוקה/מכירה של מוצרי קידום מכירות. מהם מוצרי קידום מכירות, אילו דוגמאות בסיסיות ונפוצות ניתן למצוא בהקשר זה ומה הופך אותם לאפקטיביים כל כך בקידום המכירות של העסק?

מוצרי יומיום המייצגים את העסק – מוצרים לקידום מכירות

כמובן שמוצרים רבים ושונים ממגוון סוגים יכולים להיחשב כמוצרים לקידום מכירות, למרות שבפועל ניתן להצביע גם על כמה מוצרים "נפוצים" יותר בתחום, כאלו בהם משתמשים עסקים רבים לצורך קידום מכירותיהם. הרעיון הכללי בכל המקרים הללו הוא זהה – מוצר לקידום מכירות הוא לרוב מוצר פשוט ויומיומי (מיד נביא מספר דוגמאות), עליו מוטבעים מסרי שיווק של העסק דוגמת לוגו, מעט מידע אודות העסק, דרכים ליצירת קשר וכו'. כך, בעצם משמש אותו מוצר כסוג של סוכן שיווקי של העסק, כזה אשר לרוב הולך עם לקוחות פוטנציאליים הביתה מגיע למשרדים ובתי עסק אחרים ובכל מקרה מפיץ את שמו של העסק ומשווק אותו בפועל בעולם. מבחינת העסק עצמו מדובר בהשקעה מזערית ביותר, ואילו התמורה השיווקית המתקבלת היא עצומה.

מוצרי קידום מכירות בסיסיים ונפוצים עשויים לכלול למשל פד (משטח) לעכבר המחשב, לוחות שנה, מחברות, קלסרים, תחתיות לכוסות, חבילות של דפי תזכורות ואפילו קופות צדקה. אם נחשבו על זה, וודאי נתקלנו לא מעט בחבילות של דפי תזכורות, למשל, אשר נשאו לוגו של עסק זה או אחר. זה בדיוק שימוש אפקטיבי במוצר קידום לקוחות – כמוכם גם אנשים רבים נוספים וודאי נחשפו לדפים אלו, כמו גם האדם עצמו אצלו מצאתם את אותם דפים מלכתחילה.

 

מתנות מהסוג שכולם שמחים לקבל – האפקטיביות של מוצרי קד"מ

מהו סוד הצלחתם של מוצרי קידום מכירות? מדוע מדובר באסטרטגיה שיווקית בה נוקטים מרבית בתי העסק בישראל כיום?

ובכן, מוצרי קידום מכירות מהסוג שציינו לדוגמה לעיל, מחולקים לרוב בחינם במסגרת אירועים עסקיים שונים, בין אם מדובר באירוע קידום מכירות גרידא ובין אם באירועים אחרים (דוגמת כנסים מקצועיים). מדובר במתנות קטנות ושימושיות בהן לרובנו יש שימוש (דוגמת פד לעכבר, דפי תזכורות וכו'), לכן מרבית האנשים לרוב שמחים לקבל מוצרים אלו.

pixabay

כך, לא רק שהם לוקחים את המסר השיווקי של העסק המפרסם עימם הביתה או למשרד (וכך משווקים את העסק בפועל), אלא הם גם מקבלים את המוצר כמתנה, עם הקונוטציה החיובית הנקשרת למתנות…

 

היכנסו לאתר פרי חשיבה וצפו במגוון אריזות קרטון ומוצרי קידום מכירות.

www.kartonim.co.il/

 

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל

תגובות