מיכל שרייבר גלבנדורף מונתה לתפקיד מנהלת אגף התכנון ואדריכלית העיר כפר סבא

אדר’ מיכל שרייבר גלבנדורף מונתה לתפקיד מנהלת אגף תכנון ואדריכלית העיר כפר סבא, לאחר שזה 6 שנים לא אויש התפקיד בעירייה. מטרת המינוי החדש היא, בין היתר, לעמוד באתגרים הרבים העומדים בפני העיר ותוכניות הבנייה הצפויות לצאת לדרך, כמו גם לדאוג למראה הכללי והפרטני של העיר והבנייה בה, מבחינה תכנוניתמיכל שרייבר

אדר’ שרייבר גלבנדורף, אם לשלושה ותושבת רמת השרון, היא בעלת תואר B.Arch מהאקדמיה לאומנות ולעיצוב “בצלאל” בירושלים, ואף זכתה במהלך לימודיה, שנמשכו 5 שנים, פעמיים לפרס הצטיינות, באחת הפעמים אך לפרס הצטיינות יתרה. בנוסף, היא בעלת תואר שני – Master of Science in Advanced Architecture Design מאוניברסיטת קולומביה, ארה”ב. זאת בנוסף להיותה בוגרת תוכנית להכשרה מחייבת למהנדסי ערים ובוגרת קורס מורשה נגישות מאוניברסיטת אריאל.

בתפקידיה הקודמים הייתה אדריכלית/ מעצבת שותפה  בתכנון בנייני מגורים בניו יורק, במחקר ופיתוח קמפוס קווינס קולג’ בלונג איילנד, ונטלה חלק בפרויקט (ב)לי גדר של סטודיו “עושות מקום”, שתוכנן ובוצע במסגרת הביאנאלה לאדריכלות הנוף העירוני בבת ים.

בתפקידה האחרון כיהנה אדר’ שרייבר גלבנדורף  כמנהלת מחלקת תכנון עיר באגף תכנון ומינהל הנדסה בעיריית הרצליה. בין היתר הייתה אחראית על קידום תוכנית בניין עיר, ייצוג הוועדה המקומית ומינהל ההנדסה במוסדות התכנון, לרבות הארציים, הייתה אחראית על ליווי הצוות והנחייתו בקידום תוכנית האגף, ביניהן: פרויקט קריית שחקים – הכולל עירוב שימושים והקמת מסוף תחבורה ראשי, ליווי תוכנית המתאר לחופי הרצליה ותוכנית ההגנה על המצוקים, וניהול מדיניות אסטרטגית להתחדשות אזור התעסוקה.

רפי סער, ראש העיר, “מדובר באחד התפקידים החשובים ביותר לרשות ולעיר. זה 6 שנים שלא נעשה תכנון מסודר לעיר, נראות הבניינים הנבנים לא טופלה, , ולא נבדקו הצרכים של העיר מבחינה אדריכלית. אנו יוצאים כעת לדרך חדשה, של הסדרה תכנונית ואדריכלית של כפר סבא, על ידי יצירת תכנון ארוך טווח, שיעמוד בכל האתגרים הרבים העומדים לפנינו”.

תגובות