מטרופולין בתגובה למאות התלונות בכפר סבא : "על פי הנתונים שבידינו, הנסמכים על נתונים אמתיים ולא על רחשי לב, כמות התקלות ביחס למספר הנסיעות הוא קטן מאוד"

בדף השרון פוסט ובקבוצה כפר סבא שלנו עלו בסופהשבוע מאות תלונות כנגד מטרופולין. לקריאת התגובות ברצף לחצו כאן 
למרות שבחברה קיבלו את מאות הפניות, זו התייחסותם לנושא
חברת מטרופולין מסרה בתגובה "חברת מטרופולין מוציאה מידי חודש למעלה מ-150 אלף נסיעות. בשנתיים האחרונות הרחיבה החברה את מפת השרות באזור השרון, באופן משמעותי, הן בהיבט של קווים חדשים והן בהיבט של תוספת נסיעות לקווים קיימים. בהיקפים כאלה ומטבע הדברים, על אף הקפדה גבוהה על זמני הנסיעות ויציאת האוטובוסים, ייתכנו תקלות במתן השירות. על פי הנתונים שיש בידינו, הנסמכים על נתונים אמיתיים ולא על רחשי לב, כמות התקלות ביחס למספר הנסיעות אותה מבצעת החברה הוא קטן מאוד, ואף על פי כן, אנו פועלים על מנת למזער גם אותו. בכל הקשור לתלונות על נהגים, אנו מבקשים מהנוסעים לפנות אלינו באופן מסודר עם פרטים מלאים על מנת שהדברים ייבדקו ויטופלו באופן יסודי. נמשיך לפעול על מנת להעניק לתושבי השרון את השירות הטוב, היעיל והבטוח ביותר". 
שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל

תגובות