סער, יצא לסיור בשכונת הדרים עם נציגי השכונה ויו”ר הוועד איציק מנהיימר, במטרה לבדוק בין השאר חיבור השכונה לעיר

נציגי שכונת הדרים הביעו שביעות רצון במהלך סיור שערכו עם ראש העיר רפי סער. יו”ר הוועד, איציק מנהיימר: הסיור היה מוצלח וקואופרטיבי

ראש העיר רפי סער נפגש ביום חמישי האחרון עם נציגי ועד שכונת הדרים במזרח העיר וסייר עם התושבים בשכונה.

הסיור החל בקניון הדרים ונמשך לאורך רחובות השכונה, ובמהלכו הועלו רעיונות הנוגעות לטיפוח ופיתוח השכונה, כמו גם חידוש גינות המשחקים וחיבור השכונה למרכז העיר, אם באמצעות הקמת שבילי הליכה ואם באמצעות הקמת שבילי אופניים.

ראוי לציין, כי ראש העיר היה זה שעמד בעבר בראש ניהול פרויקט “מחיר למשתכן” בשכונה, במסגרתו זכו מאות משפחות צעירות לדיור בר השגה במחירים מוזלים, וקידם את פיתוח השכונה בזמן שכיהן כמנכ”ל העירייה.

בנוסף, יזם והקים את גינת המשחקים הגדולה בשכונה, שמשרתת עד היום את התושבים הרבים המתגוררים באזור, כמו גם רבים מתושבי העיר

הסיור שהתקיים בשכונת הדרים הוא חלק ממערך סיורים שמקיים ראש העיר בשכונות השונות ברחבי כפר סבא מדי שבוע, כשבין היתר סייר לאחרונה בשכונות המזרחיות יוספטל וקפלן, שם נחנכה גינת “הבנים” – גן שעשועים ששודרג וחודש בעלות של כ-300 אלף שקל, ושבמסגרת השיפוץ הוחלפו המתקנים, הותקנו הצללה ומשטח משחק בטיחותי, ונעשו עבודות גינון נרחבות.

ראש העיר, רפי סער: “כפי שהבטחתי, יש בכוונתי לקדם את פיתוח העיר כפר סבא, את השכונות ואת התאמת כל השטחים הציבוריים לכל התושבות והתושבים הכפר-סבאיים. בימים אלה אנו פועלים במישורים רבים, במסגרת תוכניות עבודה רבות, על מנת לקדם את הנושאים הללו. אני מודה לנציגי השכונה שהזמינו אותי לסיור. המטרה של כולנו היא אחת – להפוך את כפר סבא לעיר הטובה ביותר במדינת ישראל ולשפר את איכות חיי כל תושביה”.

יו”ר ועד השכונה, איציק מנהיימר: “אנחנו מודים לראש העיר על ביקורו בשכונה, הסיור היה מוצלח וקואופרטיבי. ניכר היה כי שכונת הדרים יקרה לליבו של ראש העיר. אנחנו מצפים להמשך עבודה משותפת ופורייה בפיתוח השכונה”.

תגובות