ראש העירייה, רפי סער, מינה את סגנו המיועד, אורן כהן, לתפקיד יו”ר הקואליציה

פרסום בלעדי באתר השרון פוסט: ראש העירייה רפי סער מינה את אורן כהן, סגן ראש העיר המיועד ,לתפקיד יו”ר הקואליציה. מדובר במינוי רשמי שנעשה לראשונה בעיר, במטרה לשפר את השירות לתושבים. מטרת המינוי שהוא בהתנדבות מלאה, היא לסנכרן בין הגורמים הנבחרים לעשייה ולפעילות העירייה בכל רבדיה.

אורן כהן הוא אחד מנבחרי הציבור המוערכים ביותר בעירייה מבין חברי המועצה שכיהנו כאן, משכין שלום ומוביל כל פרויקט קדימה, תמיד בנועם הליכות. כהן, נציג הליכוד, זוכה להערכה רבה גם בסניף, ובבחירות האחרונות הצליח להכפיל כמעט פי 2 את מספר המצביעים לליכוד

מאת: אירית מרק

אורן כהן עם ראש העירייה רפי סער
בין היתר, יפעל אורן כהן מול חברי מוצעת העיר מהקואליציה, תוך סנכרון בין השותפים הקואליציוניים למשרדי הממשלה, וזאת כחלק מתפקידו כמחזיק תיק הממשל, רגולציה וכנסת,.
ראש העירייה, רפי סער, אמר לשרון פוסט: “אני מודה לאורן כהן שנענה לבקשתי ומברך אותו על המינוי. חברי הקואליציה הם אנשי עשייה, ששמו להם למטרה לפעול למען כל תושבות ותושבי העיר כפר סבא. אני וסמוך ובטוח כי אורן ימלא את תפקידו במסירות ובמקצועיות ויחד, בכוחות שלובים, נוכל לקדם את הפעילות העירונית ולתת לתושבות ולתושבי העיר שירות מיטבי”.
אורן כהן, סגן ראש העיר המיועד, אמר לשרון פוסט: “אני רואה בתפקיד חשיבות גדולה מאוד וחלק בלתי נפרד מהעשייה המרובה, גם שלי וגם של שותפיי. הפעילות הרבה שנעשית בקדנציה הזו מחייבת סנכרון של כל המערכות, והכל למען מתן שירות טוב יותר לתושבי העיר”.
אורן, גם תושבים יכולים לפנות אליך במסגרת המינוי?
“גם בלי קשר למינוי, תושבים יכולים לפנות אלי תמיד, דלתי פתוחה לכל נושא ובעיה. תושבים מוזמנים להמשיך ולפנות אלי בכל עניין כפי שהיה עד היום”.
מה המשימה הראשונה העומדת לנגד עיניך?
תנופת העשייה העירונית מאפשרת קואליציה רחבה ככל הניתן ובהחלט יש לי כוונה לפעול בכיוון זה. לנסות ולצרף שותפים חדשים משורות הקואליציה שכן גם שם יש חברי מועצה מצוינים”.

תגובות