“אתמול נסעתי בקו 2 של מטרופולין מס’ 6381270 והנהג סירב לחכות לקשיש שיעלה”, מספרת ס. שהייתה עדה למקרה כמו כל נוסעי האוטובוס המזועזעים “זה היה בצהריים בשיא החום, אשתו של הקשיש הספיקה לעלות וביקשה מהנהג שיחכה לבעלה שגם הוא יעלה. הנהג סירב לחכות, למרות שהנוסעים שמו לב למתרחש וביקשו שימתין, סגר את הדלת ותוך כדי צעקות נסע. הקשיש נותר לבדו בתחנה, בחום, חסר אונים”
ס. נוסעת באוטובוס פנתה לשירות לקוחות של מטרופולין, “אני בספק אם ייעשה משהו בנידון. לאן עוד אפשר לפנות ? עד מתי נקבל כזה יחס מזלזל מהנהגים ? “.
בקבוצת כפר סבא שלנו התקבלו מאות תגובות על המקרה – לחצו כאן לקרוא התגובות
לינק ישירות להגשת תלונות על התנהלות התחבורה הציבורית: לחצו כאן
הגשת תלונה באתר של משרד התחבורה, והיא תבחן. לחצו כאן ל
ממשרד התחבורה נמסר כי “יש לצרף כמה שיותר פרטים על המקרה בכדי שנוכל להגיע אל הנהג. שעה מדויקת, כיוון נסיעה, עיר, מספר תחנה שזה קרה בה וכו'”.