עובדת מטרופולין העלתה פוסט לקבוצת כפר סבא שלנו בהגנה על נהגי מטרופולין וזכתה לעשרות תגובות זועמות

מדי יום מעלים תושבי כפר סבא את האירועים החוזרים ונשנים עם נהגי מטרופולין ברחבי העיר או ביציאה ממנה.

הסיפורים לא קלים והתגובות הן בהתאם. לאחר תקופה ארוכה ואלפי תגובות קשות נגד החברה, החליטה תושבת העיר להעלות פוסט מצדד בחברת מטרופולין בה היא עובדת. לצפיה במאות התגובות לחצו כאן. הנה הפוסט במלואו

“אני טלי דדון. לפני הכל אמא ל3 ילדים שהם האושר של חיי. נשואה למורה מוכשר ומהמם שמחנך ומגדל דורות שלמים של ילדים (בעיר אחרת). במקור אני מרמת גן בכלל, אבל בשנים האחרונות מכפ”ס. עד פה לא עניין אתכם, בטוחה. מי שנשאר עד פה, יבין מה אני רוצה מהחיים שלכם ובטח ימצא עניין בפוסט הזה. אני עובדת *ג א ה* במטרופולין תחבורה ציבורית! כבר כמעט 7 שנים!!! ואני לא הדוברת שלהם, אני ממש לא מנהלת שיווק ואני כבר מכריזה- אני מדברת בשם עצמי!
קודם כל כאמא, אח”כ כתושבת כפר סבא ובסוף.. כמישהי שהכיייי לא פעילה ברשתות חברתיות. במקרה נחשפתי לקבוצה הזו היום, והצטרפתי לתומי. חברים, אני מודה- חשכו עיניי. כמה כעס, כמה עצבים, כמה שיימינג, כמה (ותסלחו לי..) חוסר מודעות. ואלללל תתקפו ישר. אני יכולה גם להבין אתכם. תמשיכו לקרוא עוד קצת
אז באתי כדי לספר לכם קצת על הצד היפה של מטרופולין. למה? כי מטרופולין מפרנסת את המשפחה שלי כבר 7 שנים ולא רק את שלי. זה התחיל מכמה עשרות של משפחות ועומד היום על בערך 2000 משפחות!! עכשיו.. דמיינו לכם שאתם בעלים של עסק שמונה כ-2000 עובדים (ותתפוצצו טוב?!..) כמה יסרחו!! אחד לא יעצור, השני ידבר בחוסר כבוד, השלישי לא יגיע לעבודה, הרביעי חדש ויטעה במסלול, אתם בכלל מצליחים להבין מה זה לשלוט על 2000 עובדים??! 80,000 נסיעות בחודש רק באזור השרון! ותכפילו את הכמות לכל הארץ (כי אתם אולי לא יודעים אבל מטרופולין מפעילה את כל הקווים הבינעירוניים גם בכל איזור הדרום!) ותרצו או לא תרצו אבל רוב רובו הגדול של הנהגים עובדים סופר קשה, בכל מזג אוויר, בתנאי כביש קשים, חסימות כבישים ללא עדכון מראש מצד הרשויות, עבודות תשתית לא מדווחות ועוד ועוד! .. *כל* היום בכביש רק כדי להביא אתכם ליעד שלכם! בבטחה! ואז אתם פונים”.

“ואני, טלי דדון, נשבעת לכם בזאת!! (ועוד גילוי נאות- אני גם לא מנהלת שירות!) שכל. כל. כל. תכניסו לראש. כל. פניה נקראת. מטופלת. הנהגים נפגעים. שלא תתבלבלו. הם מגיעים לועדות משמעת והם לוקחים או נאלצים לקחת אחריות על *כל* מקרה שנבדק ואם הם לא בסדר. ו.. יש לא מעט נהגים שאיבדו את הפרנסה שלהם במקרים חריגים. שלא כמו שאני באופן אישי פניתי לעיריית כפר סבא בעבר כי גיליתי שגננת של אחד הילדים שלי נקטה באלימות פיזית!!!!! (והיו הוכחות) כלפי הילדים בגן. יודעים מה העיריה עשתה?! העבירה את אותה סייעת לגן אחר. גן צמוד!!!! למה? כי אין להם כוח אדם!! כשאני גרתי בעבר בשכונת יוספטל, ראיתי קשישים כמעט טובעים בתוך בריכות בבית בימי גשם (תשתיות דפוקות לגמרי)- איפה היו כולם? כנראה התחממו במזגנים שלהם! אלי הביתה הגיעו 2 שלא היה להם איפה לישון!! בקיצור.. אני לא אלין כאן עוד ועוד כי בנינו, אני תושבת כפ”ס כבר כמעט 10 שנים ויש דברים נהדרים שאני יכולה לזקוף לטובת העיר, מנהיגיה ותושביה ויש דברים שקצת פחות. אני יכולה לספר לכם, שמטרופולין זכתה לאחרונה במכרז הכי גדול שהיה ever במשרד התחבורה ולא סתם. יושב שם מטה של עשרות אנשים, שעובד ימים כלילות רק כדי לנסות שיהיה טוב. תאמינו, לא תאמינו, זה שלכם. אבל זה שם, זה קיים וזה לא הולך לשום מקום. להשיק עשרות קווים חדשים בבת אחת זו אופרציה אחת ענקית ובלתי נגמרת שלעיתים לא תמיד תלויה ושולטת בכל נפש שפועלת. אני מבטיחה לכם, אתם שכועסים כ”כ ויצרתם לכם פה מן מקלט של כעסים, שבקרוב הכל ירגע. שבקרוב הכל יהיה יותר טוב. מבטיחה לכם. כשאני הייתי לוקחת את הילדים שלי לד”ר פרנקו, רופא הילדים האגדי, המוכשר והאהוב עלי מכפ”ס, לפעמים הייתי רותחת מעצבים שמזמינים אותי ל16 והייתי נכנסת רק ב17:15, אבל אז, לא יכולתי לפספס את השלט שהיה תלוי בחדר ההמתנה והיה כתוב בו כך: “לעולם לא נצליח לרצות את כולם, אבל אף פעם לא נפסיק לנסות”. ו..וואלה? זה היה מרגיע אותי איכשהו. למרות כל הזמן האבוד (ובואו.. לא קל להרגיע אותי).
אני ממליצה לכל אחד ואחת לאמץ את המנטרה הזו. לסיכום, לא מדברת בשם מטרופולין, לא אגיב בשם מטרופולין, אבל אתן לכם הבטחה- כולנו שם ממש מנסים. בחייאת, תנו צאנס.? (לא מצאתי לב כתום)”.

תגובות