צפריר רוזן, מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה בעיריית כפר סבא, מונה למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה

צפריר רוזן, מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה בעיריית כפר סבא, התבשר אמש (שני) כי מונה למנהל אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה.

מאת: אירית מרק

רוזן, 49, גמלאי של מערכת הביטחון, פרש בדרגת סגן אלוף מצה”ל בשנת 2012 ומילא תפקידים בכירים במערך משאבי אנוש של הצבא. עם שחרורו עבד בגוף חשאי בתפקידי ניהול בכיר ובמהלך השנתיים וחצי האחרונות שימש כמנהל אגף משאבי אנוש והדרכה של עיריית כפר סבא ונמנה כחבר הנהלת העירייה

צפריר רוזן

רוזן מוערך מאוד בעבודתו ואהוד על חבריו בהנהלת העירייה הבכירה כמו על העובדים בשל יחסו האכפתי והמסור לתפקידו.

במהלך תפקידו בעיריית כפר סבא, היה אמון רוזן על הטיפול והדאגה לרווחת 3,500 עובדי העירייה וגמלאיה. במסגרת תפקידו הוביל מספר תהליכי עומק חוצי ארגון, כגון מיסוד והטמעת תהליכי גיוס אינטרנטיים חדשניים, הקמת פורטל עובדים חדש, הקמת מערך ההדרכה, טיפוח המשאב האנושי בעירייה. זאת על ידי הקמת סדנאות להעצמת העובדים, וכן בדגש על טיפול מיטבי באוכלוסיית הפורשים בעירייה, אשר זוכים כיום למעטפת מחבקת של סדנאות הכנה, ליווי, תמיכה והכוונה, וזאת כשנה עוד לפני מועד פרישתם המתוכנן.

מבין התהליכים הרבים אותם הוביל צפריר ניתן למנות את העיקריים שביניהם: הסדרת מבנה אגף משאבי אנוש והדרכה והתאמתו למציאות המשתנה ולשנת 2019, גיבוש המנהלים ויצירת עתודות ניהוליות, חיזוק ממשקי העבודה אל מול ועד העובדים, וכן העצמת העובדים ושיפור תודעת השירות.

במהלך תפקידו זכה רוזן להוקרה על פועלו בשלטון המקומי בפרויקטים רבים אותם הוביל והגה, אשר הגדול מביניהם הינו פרויקט הסדרת הסייעות. מדובר בפרויקט ייחודי, המאפשר מתן תמריץ כספי משמעותי לסייעות גני הילדים ויצירת רצף פדגוגי לילדים בכדי למנוע את הסתגלותם לסייעות מחליפות. התוכנית הינה עדיין בחזקת פיילוט, אשר ניתן על ידי משרד האוצר, והצלחתו תימדד בהמשך.

צפריר רוזן, מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה: “אני מבקש להודות בראש וראשונה לראש העיר רפי סער, למנכ”ל העירייה איתי צחר על האפשרות להוביל, לפתח את המשאב האנושי בעירייה, בחופש פעולה ובחדוות יצירה ויחסי עבודה מן המעולים הקיימים. בפועלי כמנהל משאבי אנוש, אני מאמין כי טיפול מיטבי בעובדות ובעובדי העירייה יוביל בסופו של דבר לטיפול טוב יותר בפניות התושבים ורווחתם. אני מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים: מחד הרצון לקידום ולשיפור המרחק הגיאוגרפי ממקום מגוריי אל מול עזיבת הקן המשפחתי החם והמחבק מאידך. אני מודע לאתגר ולגודל האחריות שבמעבר לתפקיד כראש מינהל משאבי אנוש והדרכה בעיריית חיפה, ומבטיח לעשות כל שביכולתי להצדיק את האמון שבבחירתי לתפקיד”.

ראש העיר, רפי סער, “שמחתי לשמוע כי צפריר מתקדם לתפקיד בכיר ומשמעותי. במהלך תפקידו הוביל צפריר מספר שינויים משמעותיים בטיפול ובקידום אוכלוסיית עובדי העירייה, ואני סמוך ובטוח כי יתרום מניסיונו ומקצועיותו לכל אשר יפנה. אני מברך אותו בברכת הדרך ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו”.

איתי צחר, מנכ”ל העירייה: “ברצוני לברך את צפריר על קידומו ולהודות לו בשמי ובשם עובדי ומנהלי העירייה, על עבודתו המסורה. במהלך עבודתו בעירייה, הוביל צפריר תהליכים מקצועיים רבים, הן בתחום ההון האנושי והן בנושאים רבים אחרים, והינו שותף אמיתי בהתוויית הדרך ומימושה. אני בטוח כי יעשה חיל גם בתפקיד המשמעותי בעיריית חיפה ושמח בשמחתו על היבחרו לתפקיד זה”.

תגובות