קניון ערים כפר סבא מתחזק: מנכ”לית הקניון החדשה, קרן חן גנון, מביאה איתה רוח רעננה, חידושים ומופעים רבים לקניון

קרן חן גנון, בעלת רקורד מרשים בניהולי קניונים ושיווק ואחת שמצליחה להמריא את העסקים אותם היא מנהלת, מונתה לאחרונה כמנכ”לית קניון ערים בכפר סבא.

מאת: אירית מרק

קרן חן גנון מביאה עמה רוח חדשה וכבר בתוך התקופה הקצרה בה היא מנכ”לית הקניון, נראה השינוי ובולט לעין אם בנראות של הקניון שנראה עתה נקי ומזמין פנים ולוח המופעים משודרג ביותר עם לוח מופעים מזמין ביותר.

כך למשל בקניון ערים מתקיימת פעילות לילות כפר סבא:

  • בכל יום חמישי במהלך חודש אוגוסט מתקיימת בכיכר החל מהשעה 18:00 פעילות “לילות כפר סבא”. הפעילות השבוע תתקיים לאחר הופעתה של ענבלי-בא לי ביום חמישי הקרוב בשעה 17:30 ברחבת הבמה.
  • במסגרת הפעילות יש הפעלות לילדים המשתנות בכל שבוע (שולחנות משחק – כדורגל, הוקי אוויר, פינג פונג ועוד, אביזרי ג’אגלינג, בועות סבון, דוכני בלונים  ועוד), הולך קביים/פסל חי, צלם מגנטים ועוד ובשעה 19:00 במקביל להפעלה –הופעת מוזיקה חיה
    פסלים חיים כל חמישי בערב

    פסלים חיים כל חמישי בערבביונסה ועוד)

מקס מיוזיק

בימי שישי, במסגרת פעילות מקס מיוזיק מדי שבוע ב 12:15 הופעת זמר והשבוע חמי רודנר, אחרי שכבש את הקהל בהופעתו הקודמת.

הזמר והיוצר חמי רודנר מגיע למופע אקוסטי מרגש שיצנן את הקיץ. רודנר, שנודע בלהיטיו כסולן איפה הילד ובקריירת הסולו שלו, ידוע כאמן טוטלי שביצועיו האקוסטיים לא נופלים מהמקור. הוא ישיר את ״מה שעובר עלי״, ״לבן בחלום שחור״ מהרפרטואר של איפה הילד, לצד ״ גאולה״, ״ בואי ניפרד״ ו ״מלנכוליה אהובתי״ מקריירת הסולו. מופע מומלץ ביותר לא רק למתבגרי שנות התשעים, אלא לכל המשפחה.

המופע יתקיים ביום שישי, 16 באוגוסט, 12:15, רחבת הבריכה, מקס קניון ערים, הכניסה חופשית.

מופעים לילדים – הכניסה חינם !

צ’יקולולו, יום ג’, ה 13/8 בשעה 17:30 : צ’יקולולו, כוכב הילדים האהוב, מגיע לקניון ערים לחגוג את החופש הגדול במופע שמח, מקפיץ ומרקיד עם כל שירי הילדים האהובים! ניפגש ביום שלישי ברחבת הבמה (מול BE)

ענבלי-בא לי, יום ה’, ה 15/8 בשעה 17:30 : ענבלי כוכבת הילדים מגיעה לקניון עירם למופע סוחף, מצחיק ומרגש! ניפגש ביום חמישי הקרוב, ברחבת הבמה (מול BE)

פעילות לילות כפר סבא, יום ה’ , 15/8 החל מהשעה 18:00: ביום חמישי נפגשים ברחבת הכיכר עם פעילויות והפעלות לילדים, הולך קביים, צלם מגנטים והופעה חיה של להקת די-באנד עם להיטי פופ אפ עכשוויים של אד שירן, ריהאנה,ביונסה ועוד בשעה 19:00. מחכים לכם בכיכר!

כדאי להתעדכן בדף בכל יום לרשימת המופעים והאירועים במתחם. לחצו כאן 

חמי רודנר. צילום: עידו איז’ק

תגובות