אפרת חומסקי נבחרה לנהל את התיכון בכפר סבא במקום רות לזר שפרשה לגמלאות

אפרת חומסקי נבחרה לנהל את תיכון רבין בכפר סבא, במקומה של רות לזר, שפרשה לגמלאות.
חומסקי בת 46, נשואה ואם שני ילדים, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה, תעודת הוראה במדעי החברה ואזרחות ותואר שני בייעוץ חינוכי. היא בעלת ותק של 20 שנה במערכת החינוך העל-יסודי ברעננה במגוון תפקידים – הוראת אזרחות ומדע המדינה, חינוך, ריכוז מקצוע, הובלה פדגוגית של תוכנית נוער בסיכון, הובלת למידה משמעותית, הדרכה במשרד החינוך באגף שחר, חינוך כיתות אתגר, ותפקידה האחרון בתיכון אביב היה הובלת נושא הפדגוגיה ובגרויות ובכללן צוות רכזי המקצוע כסגנית המנהלת.
ראש העיר, רפי סער: “אני מאחל בהצלחה לאפרת, שנבחרה לתפקיד. אני סמוך ובטוח כי היא תוביל את התיכון להישגים ולפסגות חדשים, ותוביל את התלמידים להצלחה, הן חברתית והן פדגוגית. אני רוצה להודות לרות לזר על שנות ניהולה את התיכון. רות ניהלה את התיכון ביד רמה והובילה מדיניות השנה את התלמיד במרכז והמחנכת מצוינות ומעודדת למידה”


מנהל אגף החינוך, ד”ר אורי ארבל-גנץ: “לאחר תהליך ארוך של איתור מועמדות/ים אני שמח על הבחירה באפרת חומסקי לתפקיד מנהלת תיכון רבין. אפרת בעלת ניסיון מקצועי עשיר ומגוון ואף בתפקידי ניהול פנים בית ספריים. יחד עם הצוות המקצועי בבית הספר, וכמובן בליווי המפקחת הכוללת ואגף החינוך, אפרת תיכנס לתפקידה באופן מיידי כדי להשלים את ההכנות לפתיחתה של שנת הלימודים ולעמידה באתגרים השונים שבפני בית הספר והמשך קידומו. אני שב ומודה לרות לזר על שנות דור של ניהול בית הספר והובלתו להישגים רבים, ומאחל לאפרת הצלחה רבה בתפקידה החשוב והמאתגר”.
מנהלת תיכון רבין הנכנסת, אפרת חומסקי: “אני שמחה מאד לקבל על עצמי את ניהול תיכון רבין, תיכון עתיר הישגים, ששמו הולך לפניו, ולהצטרף למערכת החינוך המצוינת בכפר סבא. בטוחני, שאצליח, יחד עם צוות המורים, להמשיך את דרכה של רות לזר ולהצעיד את התיכון קדימה”.

תגובות