בשורה טובה וחשובה : ראש העירייה, רפי סער הורה על הקמת צוות איתור מקומות ורחובות להוספת מקומות חנייה בשיתוף אילן ערב

בשורה משמחת לתושבי כפר סבא: ראש העיר רפי סער הורה על הקמת צוות שיפעל לאתר מקומות ורחובות שבהם ניתן להוסיף מקומות חנייה ויפעל במסלול מהיר להכשרתם והקלת מצוקת החנייה בעיר

מאת: אירית מרק

חברי הצוות מעיין גלוזברג – עוזרת ראש העיר, הילן דהרי – מהנדסת התנועה של העיר, אילן ערב – פעיל חברתי שפועל כבר שנים בנושא מקומות החנייה בעיר

אילן ערב

לדברי הפעיל החברתי, אילן ערב, בשבוע שעבר התקיימה פגישה ראשונה, להכרות ובניית תכנית עבודה, הפגישה נערכה במשרדה של מעיין בלשכת העירייה באווירה טובה ומקצועית. “במהלך הפגישה נכנס גם ראש העיר רפי סער והדגיש את משנתו, לפעול ככל הניתן ובמהירות כדי לפתור את מצוקת החנייה בעיר, ראש העיר אמר כי בשנים שעברו צבעו כאן יותר מדי אדום לבן, היד היתה קלה על ההדק (במקרה הזה היד היתה קלה על המברשת). סוכם, להתחיל את העבודה מיד, בשלב ראשון  נתחיל מהמלצות קלות ליישום במקומות שהאבסורד של איסור חנייה בהם זועק לשמיים. ולאט לאט נמשיך לעבר היעדים היותר מורכבים”.

 

 

 

אילן ערב יסייר בשטח יאסוף ויביא המלצות על מקומות שלדעתו ניתן להוסיף בהם מקומות חנייה, את ההמלצות יגיש  לגב הלין – יועצת התנועה, היא תבחן אותן ותעלה אותן לוועדת תנועה של העירייה.

בנוסף אילן יאתר שטחי חנייה “שנעלמו מהציבור” (חניונים ציבוריים שנסגרו או הועברו לידיים פרטיות) וידווח למעיין – עוזרת ראש העיר והיא תפעל מול הגורמים המתאימים להחזרת  שטחי החנייה לטובת ציבור תושבי כפר סבא. אנו מאחלים לצוות הצלחה רבה.

ציבור התושבים מוזמן לקחת חלק בפרויקט, להעלות רעיונות ולדווח על מקומות שבהן ניתן להוסיף מקומות חנייה או על שטחים ריקים שניתן להפוך למקומות חנייה או על כל רעיון או דבר שניתן לעשות לשיפור החנייה בעיר, את הדיווחים ניתן להעביר בהודעה לאילן ערב. 

 

תגובות