איך ניתן לחסוך בעלויות הג’קוזי הביתי שלכם?

בעבר הלא רחוק הג’קוזי (אמבט עיסוי) נחשב כסמל סטטוס ורק בני העשירון העליון יכלו להרשות את הפינוק הבריאותי לעצמם. כיום, מחירי מערכות הג’קוזי ירדו באופן משמעותי, יש תחרות גבוהה בענף, וכל אחד יכול להגשים חלום וליהנות מאמבט עיסוי בחצר ביתו, במרפסת, בתוך הבית או על הגג. 

לאחר רכישת הג’קוזי והתקנתו בביתכם עליכם לדעת כי יש הוצאות קבועות הנלוות לשימוש באמבט עיסוי ביתי, ועליכם לדאוג גם לתחזוקה שוטפת ולניקוי הג’קוזי והמים. הוצאות החשמל עלולות להתגלות כגבוהות במיוחד אם לא תדאגו למשאבת חום איכותית וחסכונית, וחשוב גם לדאוג לכיסוי המערכת כדי להימנע מאידוי מים מוגבר ומכניסת לכלוכים המזהמים את המים. 

תכנון מקדים יחסוך בהוצאות התחזוקה בעתיד

יש מבחר דגמים ומותגים של ג’קוזי לבית, החל ממערכות יחסית פשוטות וזולות, דרך אמבט עיסוי מתנפח בעיצוב מקורי וייחודי ועד הוט טאב המתאים לחצרות פרטיות, למרפסות וכדומה. לכן, כדאי לפנות לחברה מובילה בתחום, חברה מקצועית ומוכרת מייבאת ומשווקת מגוון דגמים ולרוב היא מציעה גם שירות הובלות והתקנות בבית הלקוח.

לכל מערכת ספא יש מאפיינים מעט שונים, לכן כדאי לקרוא את המפרט הטכני ומעבר למידות המכשיר חשוב לבדוק האם הג’קוזי שבוחרים הוא חסכוני או שההפעלה שלו יקרה וחשבון החשמל שלכם צפוי להתייקר באופן משמעותי. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מנציגי היבואן, כך תוכלו לקבל החלטה שקולה ונכונה, לבחור בדגם המתאים ביותר עבורכם מבחינת מידות, הוצאות שוטפות, תחזוקה, ג’טים וכדומה.

תכנון מקדים מאפשר לכם לבחור את מיקום הג’קוזי, להכין את התשתיות הנדרשות לפני התקנת המוצר ולא אחרי הגעתו, לדאוג לפתרונות הצללה וחיפוי בהתאם לצורך ולהקפיד על נושא הבטיחות, במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית.

חיסכון בהוצאות חימום המים

ג’קוזי ביתי הוא משאת נפשם של רבים, הרחצה באמבט עיסוי מרעננת, מפיגה כאבים ומתחים נפשיים, משפרת את הבריאות ותורמת גם לגיבוש של בני המשפחה ומהווה מקור לבילוי משותף ומהנה. יחד עם זאת, רבים מרוכשי מערכות הספא אינם מודעים לעלויות החשמל הצפויות, אך צרכן נבון בודק זאת מראש ובעזרת ייעוץ מקצועי יכול לחסוך באופן משמעותי בהוצאות החימום. 

אחד הפתרונות המומלצים לבעלי ג’קוזי ביתי הוא להתקין משאבת חום ייעודית, באמצעותה ניתן לשמור על מים חמים בטמפרטורה יחסית אחידה, כל עונות השנה, בעלויות משתלמות בהשוואה לפתרונות חימום אחרים. 

כמו כן, חשוב לרכוש כיסוי עמיד ואיכותי כדי למנוע מילדים להיכנס למים ללא השגחת מבוגר. לכיסוי יש שני תפקידים – בטיחות ומניעת כניסת ילדים ומניעת אידוי מוגבר. הג’קוזי חשוף ברוב המקרים לשמש, במיוחד אם הוא מותקן בחצר או במרפסת, וקרני השמש גורמות לאידוי מוגבר של המים. הכיסוי מונע מהמים להתאדות, וכך חוסכים בהוצאות המים הביתיות, וגם פחות לכלוך נכנס למערכת.   

מערכות ספא, בריכות ביתיות ואביזרים – כל אלו ועוד כדאי לכם להזמין רק מחברת ספיר. החברה מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים של בריכות השחייה ומערכות הספא, לרבות אביזרים כמו משאבות חום, כיסויים, ציוד לניקוי, כימיקלים ועוד.

 

תגובות