כריתת עצים – כל מה שצריך לדעת

בנושאי בטיחות פשוט לא משחקים, רבים וחכמים מאיתנו כבר אמרו את זה. כריתת עצים זהו תהליך מסוכן ביותר ולפעמים גם לא חוקי. בכדי לכרות עצים, יש צורך להסתייע בשירותי גננים מקצועיים ביותר, כאלו שלא יסכנו את ביטחונכם, חס ושלום. אז כיצד מאתרים גננים מומלצים לכריתת עצים וגיזום? 

כנראה שרובנו לא ממש מודעים לכך, אך במדינת ישראל קיים חוק כריתת עצים, מה שמגביל את הכריתה של עצים מסוימים. לעיתים, כאשר ישנה התקבצות של עצים עתיקים או מיוחדים, אפילו מקימים גינות ציבוריות מסביב לעצים. כן, שמעתם נכון, המדינה אכן תעדיף ליצור גינה ולא להתיר פרויקט נדלן. מקסים, לא? לטעמנו זה אכן מהלך יפהפה של המדינה, שנועד לשמר עצים בעלי אופי עתיק וותיק. 

כריתת עצים מחיר ועלויות

חוק כריתת עצים נועד בכדי שכולנו נוכל להנות מהטבע היפהפה שמקיף אותנו. אם נפקח את העיניים ונביט הצידה, אנחנו ניווכח שישנם עצים עתיקים מאוד בתוך ערים מרכזיות. על אלו, חוק כריתת עצים נועד להגן. גננים מומלצים לעולם לא יסתכנו בעבירה על חוקים אלו, היות והם אכן יהיו צפויים לעונשים מסוימים הקבועים בחוק. כאשר מקלידים בגוגל את הביטוי כריתת עצים מחיר והצעות מחיר, אפשר להיחשף לעלויות שונות כל גיזום וכריתת עצים. 

בפורטל גננים פלוס תוכלו לקרוא חומר עיוני רב בנושא זה של כריתת עצים, וגם להתעדכן במחירים השונים של כריתת עצים וגם עבודות גננות מכל הסוגים. מחיר כריתת עצים נע בין 500 ₪ ועד 900 ₪ ומעלה. במקרים שיש צורך לכרות עץ פיקוס למשל, לרוב כריתה מלאה תעלה 900 ₪ בממוצע, בעוד שביצוע כריתת עץ דקל עשויה לעלות רק 600 ₪. כריתה של עץ הדר תעלה מחיר ממוצע של 550 ₪, ואם תצטרכו לבצע כריתת עץ אזדרכת תאלצו לשלם כ-600 ₪. 

על גיזום וכריתת עצים

יחד עם זאת שהטבע יפהפה ויש לשמרו, במקרים רבים גם יש צורך לבצע גיזום עצים, וזאת בכדי למנוע סכנה קריסת העץ הרקוב או החולה על בתים. במקרים חמורים יותר חלילה, עצים אף עשויים לקרוס על בני אדם. במקרים אלו יש צורך להסתייע בשירותי גננים מומלצים בעבור כריתת עצים בזול, אותם תוכלו לאתר בקלות דרך פורטל גננים פלוס. ליתר דיוק, הפורטל יאתר עבורכם את הגננים. 

כל שעליכם לעשות, זה פשוט לכתוב לנו מספר מילים פשוטות, כמו למשל: “שלום! אני מעוניין לגזום עצים אצלי בחצר ואני גר בראשון לציון”. זה כל המידע שאנחנו צריכים ממכם בדרך כלל, ואם נצטרך מידע נוסף אנחנו נפנה אליכם בזריזות. לאחר שהשארתם מספר פרטים פשוטים, פורטל גננים פלוס מאתר עבורכם אנשי מקצוע בסביבת המגורים שלכם. על ידי כך, אתם בעצם לא תצטרכו לשאת בדמי נסיעות גבוהים המשולמים לבעלי מקצוע שמגיעים ממקום מרוחק כלשהו. 

תגובות